Status
Niet open voor verdere reacties.
Windows update Cum.update 10, 1607 (KB3194798) kan niet worden geinstalleerd terwijl alle andere updates van
gelijke datum wel worden geinstalleerd, vermeld wordt foutcode 0x80070564.
Sinds bovenstaande kan ik ook geen herstelpunt meer maken of vervangen en/of systeemherstel configureren.
hij geeft dan de melding :kan MJUI-bestand niet vinden of is verplaatst. (foutcode 0x80073AFC. terwijl de beveiliging
ingeschakeld is en oK (windows defender)
 
de KB3194798 zou je ook vanaf de download center kunnen ophalen ..
neem de juiste bit versie en klik op "download " eenmaal op je bureaublad heb staan start je deze op ...
*weet wel dat onderwijl ook de KB3197954 en vandaag zelfs de KB3200970 binnen gekomen is ...is de KB3200970 geinstalleerd geworden dan verkrijg je build 14393.447

Bekijk bijlage 17730

ook de KB3197954 als ook de KB3200970 kun je via het download center ophalen .. mocht je problemen blijven onder vinden via de updates.
 
indien je deze heb binnen gehaald via het download center dan heb je nu de update in de Cumulative Update for Windows 10 Version 1607 for x64-based Systems map zitten deze map open je en je dubbel klik op de AMD...... om deze te starten
 
ik heb beide opgehaald via download center . Deze bestanden heb ik geopend via een click en gaat dan zoeken naar
upload bestanden op deze komputer , helaas zonder resultaat. Wat bedoel jij moet dubbel click en daarna openen met
AMD... ?
 
welke bit versie gebruik jij ... er is denkelijk iets mis gegaan bij u
ik heb hier zojuist de KB3200970 opgehaald via het download center en je dient maar gewoon te klikken op het msu bestand ... vervolgens kreeg ik de vraag of ik deze dan ook wilde openen aangezien mijn systeem al up 2 date is heb ik dit geannuleerd jij dient dus wel de toestemming te geven ..

340829b348-Ashampoo_Snap_2016.11.09_16h21m16s_003_.png
 
Het betreft 64 bit.
Ik heb de bestanden gedownload vanaf download center. Als ik op het bestand click krijg ik niet boven getoond scherm, maar wel de vraag van opslaan/opslaan als/annuleren. Allen deze 3 opties.
Dus er gaat iets niet goed, maar wat ?
als ik op openen click krijg ik ook niet het boven getoonde menublad .
 
tuurlijk dien je dit op te slaan ...
of je sla het op in je download map of je sla het op naar je bureaublad ...
en nadien dien je deze dan aan te klikken ...dacht dat dat wel duidelijk was !
 
Ik weet het niet meer! Ik kan alleen het bestand aanklikken en dan gaat hij voorbereiden en zoeken naar bestand
op deze (mijn) komputer en sluit af. Meer krijg ik niet. Wat is de oplossing?, herstel komputer met behouden van
eigen bestanden ? of iets anders, wel gek dat alle andere updates wel worden geinstalleerd behalve de cum.updates.
 
start het eens op met een rechts klik uitvoeren als administrator ... als ook dit niet werkt dan blijf je best bij je huidige build versie ..*wees wel geduldig .
 
rechts klik en uitvoeren als administrator heeft niets te maken met ingelogd zijn als administrator (ook ik ben hier steeds ingelogt als administrator en toch zit er een verschil in het uitvoeren als administrator ..)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan