Windows 10 Windows update

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sinds een aantal dagen krijg ik een foutmelding bij windows update ook als ik de probleem oplosser laat draaien gebeurt er niets .
Ik heb wel gezien dat de service van windows update op uitgeschakeld staat , maar zelfs als ik die weer inschakel krijg nog steeds de zelfde foutmelding .
Op de een of andere manier wordt deze service uitgeschakeld , iemand een oplossing of het het zelfde euvel misschien komt het door een update ik weet het niet .
Graag U reactie .
 
je geeft nergens aan welke build versie je draaiende heb ...ook de foutcode vermeld je nergens ..
als de update services telkens uitgeschakeld word heb ik eerder het vermoeden dat jij een niet meer ondersteunde Windows 10 gebruikt dus graag wat meer gegevens vermelden .
 
Ik draai de nieuwste versie 21h en er is geen fout code te zien , zie bijlage
 

Bijlagen

  • Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    30.6 KB · Weergaven: 109
Ik heb alles al geprobeerd services op nieuw opstarten , regfile op nieuw ingesteld probleen oplosser gedraaid niets helpt de service blijft op uitgeschakeld staan .
Ik heb het gevoel dicht bij een oplossing te zijn en misschien is het wel heel simpel .
 
als jij alles geprobeerd heb en het helpt allemaal niets dan zit er maar één optie op ... herstel de Windows systeembestanden met behoud van persoonlijk instellingen en al je programma's en dit via het starten van een in-place upgrade ( herstel )..
 
Service openen en dan naar beneden scrollen dan zul je zien dat die daar in de lijst staat .
Overigens is het probleem opgelost daar ik windows voor de 2e keer opnieuw hersteld met behoud van instellingen .
 
  • Leuk
Waarderingen: wivy
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan