Windows 10 Windows Update

Status
Niet open voor verdere reacties.

yvan

Steunend lid
Vip Lid
Hallo, ik had graag geweten of er nog mensen zijn die problemen hebben met een Update van Windows. Ik heb al van alles geprobeerd en opgezocht maar het lukt me niet.
Knipsel.JPG


Graag uw advies
Mvgr Ivan
 
  • Leuk
Waarderingen: yvan
zal inderdaad niet vanzelf opgelost geraken, lijkt het ...


of tik eens gewoon de foutcode in Google Search - vind je een hele rij hulptopics hiervoor.
 
betalend ? Ik weet niet waarover je het hebt ...

Puntjes 1 tot 4 mag je zeker uitvoeren en zijn aanwezig in je Windows installatie : géén sprake van enig extra programma !
 
  • Leuk
Waarderingen: yvan
betalend ? Ik weet niet waarover je het hebt ...
Ik denk dat ik wel weet waar yvan het over heeft...
Yvan gebruikt blijkbaar geen adblocker. En als je geen adblocker gebruikt, dan zie je op die website van thewindowsclub allerlei reclames, waaronder reclame voor het programma restoro:
edce8179cb-Ashampoo_Snap_2020.07.15_12h34m28s_002_.png


Dat programma Restoro heb je niet nodig, yvan! Niets downloaden van die website; alleen de instructies lezen, zoals PhilipV jou vroeg.
 
  • Leuk
Waarderingen: yvan
Ik had inderdaad ook die Restoro gedownload.
Ik heb intussen alle andere stappen doornomen dus die 4 waarover sprake, maar ook dat lijkt geen oplossing te geven.
 
Yvan krijgt de onderdelenupdate naar Windows 10, versie 20H2 aangeboden.
Wivy meldde al dat deze update pas aan het eind van dit jaar aan gewone gebruikers wordt aangeboden.
Yvan krijgt hem nu al aangeboden. Dat betekent voor mij dat yvan zich heeft opgegeven voor het Windows Insider Programma. Dan krijg je die nieuwe versies van Windows 10 eerder. Maar let op: die versie die jij nu krijgt aangeboden is nog niet af. Er zitten nog fouten in. Van Windows Insiders wordt verwacht dat zij de fouten die zij aantreffen in deze voorlopige versie melden aan Microsoft.
Wie kan zich aanmelden voor dat Windows Insider Programma? In principe iedereen, maar het is de bedoeling dat jij, als Insider, meewerkt aan de ontwikkeling van die nieuwe versies van Windows 10 door fouten te melden via de Feedback hub.
Eigenlijk is het Insider programma dus bedoeld voor mensen die grote kennis hebben van Windows, en die bereid zijn om tijd te steken in het ontdekken en melden van fouten.
Dit programma is uitsluitend ontworpen voor mensen die bij het proces willen worden betrokken. Dus als u ons wilt helpen een nog betere Windows te bouwen, willen we dat u met ons meedoet.
Bron: https://support.microsoft.com/nl-nl/help/4028370/windows-join-the-windows-insider-program

Voor gewone gebruikers met een matige of doorsnee kennis van Windows is het Insider Programma niet bedoeld.

Insiders installeren deze voorlopige versies van Windows 10 doorgaans niet op de pc die zij nodig hebben voor hun dagelijks werk, maar op een speciaal daarvoor bedoelde test pc. Gaat er wat mis met die test pc, dan zetten zij snel een eerder gemaakt image terug of ze installeren Windows even opnieuw. Dat is voor hun een peulenschil. Daar draaien ze hun hand niet voor om.

Als jij, yvan, geen zeer ervaren kenner van Windows bent, dan is deelname aan het Windows Insider Programma af te raden.
 
Zo te zien ben jij nog steeds deelnemer aan het Windows Insider Programma, anders had jij die onderdelenupdate naar Windows 10, versie 20H2 niet aangeboden gekregen.
Gewone gebruikers zullen die onderdelenupdate op zijn vroegst in november van dit jaar krijgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: yvan
Op de pc is dit uitgeschakeld en er is ook geen account mee verbonden, wel heb ik dat enige tijd geleden ingeschakeld, dat zal dan waarschijnlijk de boosdoener zijn.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan