Status
Niet open voor verdere reacties.

luc

Erelid
Windows 8.1 UPDATE is nu te downloaden in de STORE Windows 8.1 Update 01.jpgWindows 8.1 Update 02.jpg
 
installeer speccy ... deze vermeld de key ...

anders zie je deze enkel gedeeltelijk vermeld staan indien je deze met een opdrachtprompt ga opvragen ..
(via de opdrachtprompt word je enkel de laatste reeks getoont van je volledige licentie ...)
de opdracht die je dient in te geven in de opdrachtprompt is deze slmgr.vbs-dlv
na het ingeven en op enter gedrukt te hebben verschijnt deze dus maar gedeeltelijk...
 
volgens mij kan de Magical jelly bean keyfinder niet overweg met de Winsows8.1 en daarom geeft hij ook bij mij de licentie van de Win8 weer ...
ik heb ook de avg pc tuneup (betaal versie ) en deze geeft de zelfde licentie weer als speccy..
 
volgens mij kan de Magical jelly bean keyfinder niet overweg met de Winsows8.1 en daarom geeft hij ook bij mij de licentie van de Win8 weer ...
ik heb ook de avg pc tuneup (betaal versie ) en deze geeft de zelfde licentie weer als speccy..

Juist Magical jelly bean keyfinder geef niet de juiste key. Luc welke gebruik jij ?
 
Bij mij is dat nochtans dezelfde sleutel. Ik heb op dezelfde plaats uitgevinkt maar kan je verzekeren dat het dezelfde zijn van Speccy.
Ik heb MyKeyFinder al van 2012 en daar staat geen Plus bij.
 
ik geloof u wel ;)
*kan het echter niet verklaren waarom jij dan dezelfde key te zien krijgt waarschijnlijk gebruik je ook dan de volledige versie van MyKeyFinder
*hier door zal deze dan ook de juiste key vermelden !
 
ik had graag van u de bevestiging gehad of je nu de volledige versie gebruikt van MyKeyFinder of niet ....
dan kunnen we dus met zekerheid zeggen dat er verschil zit tussen de gratis versie en de aankoop versie van MyKeyFinder
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan