Status
Niet open voor verdere reacties.
goedemiddag iedereen

ik heb mijn laptop format gedaan terug ingestaleerd en nu zit ik met een probleempje
ik heb telenet op de pc met wifi nu kan ik met de laptop niet op internet is geen stuurprogramma voor netwerkadapters
heb dus gebrobeerd van mijn d-link op de laptop gezet maar het werkt niet

iemand die mij raad kan geven
dank nog een fijne middag nicole
 
Dag Nicole
Je hebt een format gedaan en windows 7 opnieuw geïnstalleerd. Ik denk dat je probleem te maken heeft dat je SP1 nog niet hebt geinstalleerd .
Informatie over het installeren van Windows 7 Service Pack 1 (SP1)

Downloaden op een computer waarmee je op internet kan , naar een USB stick bijv.
Opletten voor 32 of 64 bits
USB stick aan je laptop aansluiten . SP1 installatie bestand uitvoeren als administrator.

Ook eens lezen
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/gegevens-voor-telenet-wifi/
 
goedemiddag iedereen

ik heb mijn laptop format gedaan terug ingestaleerd en nu zit ik met een probleempje
ik heb telenet op de pc met wifi nu kan ik met de laptop niet op internet is geen stuurprogramma voor netwerkadapters
heb dus gebrobeerd van mijn d-link op de laptop gezet maar het werkt niet

iemand die mij raad kan geven
dank nog een fijne middag nicole

Je dient gewoon de correcte stuurprogramma's te installeren voor je hardware, wellicht heb je dit nog niet gedaan. Standaard een OS herinstalleren zonder stuurprogramma's, is niet voldoende! Welke laptop heb je? Merk en model.
Die D-Link moet je niet installeren als dit de router/WiFi van Telenet betreft. Dit staat los van je computerhardware.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan