Status
Niet open voor verdere reacties.
goedemiddag iedereen

ik heb mijn laptop format gedaan terug ingestaleerd en nu zit ik met een probleempje
ik heb telenet op de pc met wifi nu kan ik met de laptop niet op internet is geen stuurprogramma voor netwerkadapters
heb dus gebrobeerd van mijn d-link op de laptop gezet maar het werkt niet

iemand die mij raad kan geven
dank nog een fijne middag nicole
 
Nicole ik lees

nog altijd niet gelukt op mijn pc heb ik 10 staan dus ik kan niks dowladen voor de 7

ik heb een laptop asus groetjes Nicole


als je een USB stick hebt ofzo kan je het toch downloaden vanaf je pc en dan overzetten op de laptop
 
er klopt iets niet ... ik gebruik hier de Windows 10 sinds dat deze terbeschikking werd gesteld en ben hier een beetje verbaasd over het feit dat er beweerd word ik kan niets downloaden voor de Windows 7 !

word hiermee dan programma's bedoeld die men eerder onder de Windows 7 wel kon gebruiken en nu sinds men de Windows 10 gebruikt niet meer kan gebruiken !
dan nog klopt dit dus niet want hier draaien er zelfs nog een aantal programma's op deze Windows 10 die eerder voor de XP of Vista werden geschreven !
 
Nicole heeft draadloos telenet op haar pc windows 10 dat is dus oke

maar op de laptop format gedaan terug geinstaleerd windows 7 haar probleem in dat ze niet meer op draadloos kan met deze laptop dus dit ging hier over drivers downloaden
 
Ranger volgens u kan Windows 7,zonder SP1,niet met wifi op het net,heel raar!
Danvers
Klopt idd. niet. Ik heb in het begin van het jaar W7 op mijn nieuwe laptop geinstalleerd zonder SP1. Nochthans heb ik het OS zodanig ingesteld dat ik updates kan krijgen, Niets updates en ook geen SP1. Ik ga er mijn kop niet over breken hoe ik SP1 dan toch zou binnenkrijgen. Hij draait dus ook zonder SP1.
 
Waarom doe je niet gewoon wat Qtex je aangeraden heeft ipv alles andere te proberen.
Je moet een bekabelde verbinding hebben om drivers van het internet te halen.
Ga eens kijken in het apparaatbeheer, daar zal een geel uitroepteken staan bij wireless wifi adapter.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan