Windows 7 installeren op MacBook Pro

Status
Niet open voor verdere reacties.
effe terug naar je vraag betreffende Mac OS X is het de bedoeling om deze als een dual boot te installeren op dezelfde HD als waarop de Windows staat ....(dus op een 2de partitie )
vermoed echter dat het beter is om deze op een eigen HD te installeren ( dus een 2 de interne HD)
 
dom is een groot woord ook al bestaat het maar uit 3 letters....maar de gevolgen als je tegen iemand zegt " jij bent dom " zijn soms niet te over zien ...
je bedoeld dat het je nooit eerder was opgevallen dat één ieder je IP kon na kijken ...( waarschijnlijk heb je een computer brilletje nodig ) ;)
 
waarschijnlijk heb je een computer brilletje nodig!da brilletje staat op :yahoo:maar echt nooit die ip gezien echt schandalig van mij!!!want in de les hamerde ik altijd tegen de mensen dat ze goed moesten kijken op een website nu soms nog tegen vrienden niet verder vertellen he Qtex;) dat ik ......
 
effe terug naar je vraag betreffende Mac OS X is het de bedoeling om deze als een dual boot te installeren op dezelfde HD als waarop de Windows staat ....(dus op een 2de partitie )
vermoed echter dat het beter is om deze op een eigen HD te installeren ( dus een 2 de interne HD)
denk 3a4 maanden geleden heb iets gezien van Mac op Windows op Spotnet heb de link genomen maar nooit gedonwload en is prullenbak gegaan
 
mountain lion, snow leopard of ... .!
ik heb dit filmpje gevonden ...hoe je de Mac installeert in VMWare op een Windows

[video=youtube;E-J8t53UuEs]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=E-J8t53UuEs&t=27[/video]

het volgende filmpje is zels nog uitgebreider want deze laat je dus ook zien hoe je de VMWare dient te installeren ...

 
Laatst bewerkt:
@ Wivy
aan welke OS had jij dan gedacht !
op spotnet is er de Mac OSX10.6.6 Pre-Installed-VMWare-AMD te verkrijgen een post van 504 dagen oud werd gepost door " Kees "

krijg de post niet volledig binnen, andere post bevatten Darwin.iso, krijg het nog niet aan de praat
 
ik heb deze gisteren nog opgehaald en ook nu kan ik deze nog ophalen ...
ook al staat er vermeld " Mac OSX10.6.6 Pre-Installed-VMWare-AMD " de opgehaalde iso blijkt ook de Darwin.iso te zijn !

Ashampoo_Snap_2013.08.18_17h08m51s_001_.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan