Windows 7 installeren op MacBook Pro

Status
Niet open voor verdere reacties.
een interessant filmpje voor de Mac gebruikers die een dual boot willen creëren met een Windows ...
 
wel ik zoek het tegenovergestelde, ik zoek een mac os voor op mijn vmware te zetten. ik zit met een quadcore van AMD en het is me nog niet gelukt! ik zoek nog wat verder ...
tips altijd welkom!
 
@ Wivy
aan welke OS had jij dan gedacht !
op spotnet is er de Mac OSX10.6.6 Pre-Installed-VMWare-AMD te verkrijgen een post van 504 dagen oud werd gepost door " Kees "
 
mountain lion, snow leopard of ... .
ben erg nieuwsgierig hoe dit os draait en bediend wordt zonder aankoop van een mac.
bevalt het me tja, is een aankoop nabij!
 
je gebruik toch ook spotnet wel zoek effe op Mac en er verschijnt een lange lijst ...
 
lees bericht nr 4 nog eens ...denk dat je die dient te gebruiken !
 
Wivy hoe kom je aan mijn info? ScreenShot001.jpg
 
ja heb dit bekeken... maar leuk weet ik niet ?als jij alleen mijn ip enzo kan lezen geen probleem!maar toch liever niet alleman he
 
ja heb dit bekeken... maar leuk weet ik niet ?als jij alleen mijn ip enzo kan lezen geen probleem!maar toch liever niet alleman he

1) het is de lezers IP
2) iedereen bezit een dynamisch adres dwz om de x-tijd wordt het anders

wil je dat ik dit verwijder geen probleem!
 
@ Navarro
indien men je IP wilt weten dan hoeft men gewoon onder je avatar op het vierkantje te klikken met de vermelding IP

@ Wivy
het gadget is niet correct : het IP adres klopt als ook de Provider maar de rest is 100% fout.
Ashampoo_Snap_2013.08.17_18h19m24s_004_.png
er word vermeld dat ik Mozilla/netscape5 gebruikt wel dat klopt dus niet !
 
@Qtex dat je me geloofd of niet...heb vandaag na al die jaren hier lid te zijn dat je Ip kon zien onder avatar lol voor de post van Wivy vanmorgen gezien ge ziet ik ben ook dom he lol
@Wivy nee maat laat het maar staan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan