Status
Niet open voor verdere reacties.
Hi,
ik heb een vraag over windows 10 upgrade, op mijn PC stond vroeger Windows 7 Home OEM (medion Akoya) ,heb destijds een preview versie van windows 10 geinstalleerd,
nadien heeft hij automatisch geupdated nr.windows 10 Home edition NL 64 bit.
Nu alle andere PC's (van mijn broer en moeder zijn onlangs automatisch geupdated nr windows 10 V.1511. Bij mij echter niet, mijn bedoeling is nu een update nr V.1511 te forceren
via MS Techbench Upgrade Program,zie link , Tech Bench heb de iso gedownload en gebrand op DVDRW en vervolgens proberen up te daten maar het is mislukt,
NB ik had bij installatie de eerste optie eest (werk PC eerst online of zoiets )niet gekozen,en vervolgens online de update nr .windows 10 V1511 geprobeerd,maar het is mislukt,
weet iemand wat ik fout doe?,het was een legale oem versie van windows 7 vroeger)


mvg,
 
Zal ik zeker doen,als er nog een beschikbaar is; heb gisteren nog in apparaatbeheer alles geprobeerd ,onder toetsenbord staat standaard PS/2 toetsenbord en bij muis staat microsoft muis PS/2,
en heb je mogelijkheid stuurprogramma verwijderen,,bijwerken,installatie ongedaan maken,heb alles geprobeerd,bv voor muis(moet toetsenbord dan nog wel PS/2 hebben om te kunnen voortdoen),installeert hij pluralinput mouse 0.8.2.0 en als je stuurprogramma bijwerkt,melding"u hebt recente versie"maar er staat wel een geel uitroepteken,en heb voor muis foutmeldingen " apparaat start niet code 10 en onvoldoldoende systeembronnen beschikbaar om de API te voltooien "en ook melding "apparaat niet op pc aangesloten,of er is geen verbinding(code 45)",enfin ik denk dat ik ook eens op de medion site moet gaan zien,
graag nog raad,

mvg,
 
Laatst bewerkt:
Het probleem is opgelost ,door naar de koopjestoestand(fabrieksinstellingen) dus window 7 te gaan en alles opnieuw te installeren(had acronis backup) en vervolgens de upgrade naar windows 10 uit te voeren,

mvg,
 
Soms loopt het wel eens inderdaad wel eens fout tijdens een upgrade naar Windows 10.

Helemaal opnieuw beginnen is dat de enige oplossing.

Fijn dat dit is opgelost, ik zet hier een slotje op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan