Windows 10 Windows-10-21h1 nu beschikbaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij mijn vrouw haar laptop is nog erger, na de update als ik op werkbalk ga staan met me cursor en doe niks dan zie je het rondje beeld gaat weg en komt weer terug.
Is daar een oplossing voor.
Qtex bij werkt het helemaal niet.
 
is het mogelijk om de update 2021-05 Cumulatieve update voor Windows 10 version 20H2 voor x64 gebaseerde systemen (KB5003173)te negeren.
Zoals ik zei bij het verwijderen komt het steeds terug.
 
er zullen nog wel meerdere gebruikers zijn die problemen onder vinden ...hoe dit op te lossen is heb ik het raden naar ..denk dat we dienen te wachten en hopen dat Microsoft ook nu weer de "bugs" uit de 21H1 haalt bij de eerst komende update .
 
is het mogelijk om de update 2021-05 Cumulatieve update voor Windows 10 version 20H2 voor x64 gebaseerde systemen (KB5003173)te negeren.
Zoals ik zei bij het verwijderen komt het steeds terug.
Nee, dat kan je niet negeren tenzij door je updates gewoon af te leggen.
Je kan nooit naar 21H1 als je die KB in 20H2 niet geinstalleerd hebt.

Er is ook geen reden om die niet te installeren.
 
BTW (=terloops gezegd) Alle jongeren spreken Engels en de ouderen hadden zeeën tijd om een basiswpoordenschat te leren.:)
Tot halfweg de jaren 70 was Engels een praktisch niet gebruikte taal op het Europese vaste land.
Was enkel nodig om handel te drijven met Engelstalige landen (USA, Canada, Engeland) of om op vakantie te gaan in die landen.
Op school kreeg men (jaren 50 en 60) vanaf het 5e middelbaar 1 uur (50 minuten) les Engels per week.

Met de lessen Engels van toen is de tekst uit # 31 totaal onverstaanbaar en onvertaalbaar, er waren geen updates, upgrades, Windows, PC's enz.
 
na de update als ik op werkbalk ga staan met me cursor en doe niks dan zie je het rondje beeld gaat weg en komt weer terug. Is daar een oplossing voor.

Dat ronddraaiend rondje is normaal gedrag op zich. Over de taakbalk (wat je bedoelt met werkbalk denk ik ?) is het normaal dat die activiteit laat zien en dus draait van zodra er op systeemniveau activiteit is. Maar het zou zo moeten zijn dat als je cursor van de taakbalk weghaalt je op de desktop vb. terug de gewone cursor ziet.

Wat ik niet kan inschatten is of het met 21H1 een stuk trager (lees zwaarder) is geworden of niet. zie tussenkomst QTex.
 
Ik stuit op foutcode. IK heb in aparaatbeheer mijn cardreader verwijderd, want deze kan ik al van sinds ik deze laptop heb niet geinstalleerd krijgen. Dit kan wel eens de reden zijn waarom het niet lukt. Heb dan ook DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth uitgevoerd. Dat is ook in orde. Dus ik hoop dat het nu straks gaat lukken, want iedere keer heeft het uuuuuuuurrrrrrrreeeeeennnnnnn nodig om terug helemaal alles binnen te halen, al zou het moeten op mijn computer staan allemaal mijn gedacht. Of verwijderd Microsoft dit iedere keer als het fout loopt?
  • 0xC1900101 - 0x30018
 
Laatst bewerkt:
Philip het is met de 20H2 update op de laptop van mijn vrouw en mij pc geinstalleerd
Even voor de duidelijkheid taalbalk ga ik daarop staan zonder wat te doen verdwijnt het beeld komt dan weer terug op mijn vrouw de laptop.
Bij mij kan ik de de pulldown niet openen van verkenner en Google
Hoop dat wat duidelijker is uit gelegd.
 
Ik ben weer terug naar Windows 7 en heb mijn goed werkende pc inmiddels een dag weer terug.
Nu ga ik i.p.v. een nieuwe Windows 10 install eens proberen hoe ver ik met een upgrade van 7 naar 10 kom.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan