Windows 10 Win 10 start niet verder

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Zopas terug van bij schoonzoon. Hij liet me weten dat zijn pc het niet meer doet. Het gaat om een Quad core op een Win10 desktop. Er zit geen paswoord op.
Computer heeft volgens hem vrijdag een update gedaan en heel erg lang bezig geweest. Nu start hij niet meer door.
Gaat wel naar het inlogscherm maar als hij daar op komt geeft hij de gebruikersnaam en wordt het achtergrondscherm heel onscherp. Voorgrond is perfect leesbaar.
Verder raakt hij niet. Als ik opstart met een USB die Rufus bevat, doet hij precies hetzelfde. Control + Alt + Delete laat mij toe om taakbeheer en zo te openen maar raak niet verder.
Als ik dan terugkeer uit taakbeheer heb ik een zwart scherm.
Zou willen opstarten van DVD en MediaCreationtool opstarten. Dan opnieuw instellen met behoud van data.
Welke MediaCreationtool neem ik het beste hiervoor?
 
Nee het gaat over audio processing.
In 98% van de gevallen met de laptop die tegelijkertijd ook aan internet moet hangen voor andere dingen. Dus als Windows 10 niet meer ondersteund wordt kan er een probleempje aankomen.
Ik zou het deels nog op kunnen lossen met twee laptops en een netwerkje, maar dat kost weer ruimte dat er in veel gevallen bijna niet is en elke dag zeulen met meer gewicht.

Je zal er wel geen bal van snappen, maar hier wat basis materiaal.
 

Bijlagen

  • Basic Audio Processing.pdf
    353.8 KB · Weergaven: 190
Laatst bewerkt:
Zopas terug van bij schoonzoon. Hij liet me weten dat zijn pc het niet meer doet. Het gaat om een Quad core op een Win10 desktop. Er zit geen paswoord op.
Computer heeft volgens hem vrijdag een update gedaan en heel erg lang bezig geweest. Nu start hij niet meer door.
Gaat wel naar het inlogscherm maar als hij daar op komt geeft hij de gebruikersnaam en wordt het achtergrondscherm heel onscherp. Voorgrond is perfect leesbaar.
Verder raakt hij niet. Als ik opstart met een USB die Rufus bevat, doet hij precies hetzelfde. Control + Alt + Delete laat mij toe om taakbeheer en zo te openen maar raak niet verder.
Als ik dan terugkeer uit taakbeheer heb ik een zwart scherm.
Zou willen opstarten van DVD en MediaCreationtool opstarten. Dan opnieuw instellen met behoud van data.
Welke MediaCreationtool neem ik het beste hiervoor?
Ik heb gewoon de update verwijderd en alles werkt terug normaal,mijn harde schijf was rood en mijn externale usb kon ik niet meer openen.
Georges
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan