Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
vaak hetzelfde : die merk-gebonden-bloatware toepassingen worden geinstalleerd als je een PC nieuw koopt maar daarna door die producenten vergeten ... als Windows evolueert vallen die dan uit.
Goede raad als je zo'n laptop koopt (het ene merk is al agressiever dan het andere daarin) voor zover mogelijk al die rommel eraf gooien.
Net overigens de raad van Dell (link van @MerlinTG hierboven) gelezen, maar als ik jou was zou ik net het omgekeerde doen : Smart App Control van Windows 11 laten zoals het is, maar die Dell rommel uitschakelen.
Ja ik ga geen nieuwe installatie doen voor zoiets maar wel Dell optimizer verwijderen.
Ik heb dat ook niet aangezet hoor, was daar nog nooit geweest.
Ga ik geen problemen ondervinden als ik dit verwijder of kan ik er andere erover installeren?
Het staat dus al uit - en je kan het niet inschakelen, zoals je kan lezen... tenminste zonder herinstallatie.
Als je geen problemen ondervindt zou ik die moeite niet doen...
En als je Dell Optimizer niet werkt heeft het daar dus niet mee te maken. Maar ik blijf bij mijn advies : gooi die Dell Optimizer weg !
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.