Windows 10 Werkbalk werkt niet na update

Status
Niet open voor verdere reacties.

fred1946

Steunend lid
Vip Lid
Heb de laatste update gedaan voor Window 10 prof.
Normaal kan ik met me rechtermuisnop op de iconen van Google en Windowsverkenner de pulldown menu openen in me werkbalk.
Na de update niet meer.
De rede is om alles schoon te maken voor een nieuwe backup.
Heb iemand een idee omdat weer terug te krijgen.
Alvast vriendelijk bedankt voor uw respons.
Mvg Fred
 
Ging bij mij ook héél lang goed ! Ik installeerde gewoon alles wat werd aangeboden maar op een blauwe maandag ging het mis ...
Ben dan eens goed gaan kijken en lezen en dan dus les geleerd ... voor mij géén Previews meer, dat plezier laat ik aan de anderen - geef mij maar updates waar de kinderziektes door anderen zijn gesignaleerd en er dus (laat het ons hopen) uitgehaald zijn bij de eigenlijke verspreiding.
 
Nee, niet echt ... de inhoud van een KBxxxxx wijzigt niet op voortschrijdende basis, tenminste niet bij de Previews.
Die worden eenmalig gecompileerd en aangeboden als een 'Preview Cumulative Update'.

Maar aanpassing (lees bug fixes) mag je enkel verwachten in de overeenkomstige Cumulative Update en dan verdwijnt de Preview.
Wat dus fout zit op dag 1 zit fout tot de Preview verdwijnt.
 
loomax je ziet het resultaat bij jou geen problemen bij mij en andere wel.
Dus je je kan van een review niet uit gaan dat het correct is bij iemand anders.
Het heet niet voor niets Preview Cumulative Update het is wat je zelf kiest, installeerd het of niet.
Dus wel een Cumulative Update (proefkonijn zoals jij dat noemt)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan