Windows 10 Map in "Bladwijzerwerkbalk" bovenaan is weg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Besten,

De mappen waar ik het meest met werk staan bovenaan in mijn "Bladwijzerwerkbalk".
Door onachtzaamheid heb ik 1 map '"verwijderd" i.p.v. "sorteren op naam".

Hoe kan ik die terug plaatsen ?

Flamingo 🤓:mad:
 
er van uitgaande dat je firefox gebruikt ..

Ashampoo_Snap_woensdag 29 december 2021_16h46m23s_003_.jpg
 
Beste Qtex,

OK, maar ik meldde : "
" Door onachtzaamheid heb ik 1 map '"verwijderd" i.p.v. "sorteren op naam".

Er is dus maar 1 map die ik door onvoorzichtigheid heb laten verdwijnen, alle andere staan er nog.

Flamingo
🤓😡
 
Besten,

Jullie antwoorden :

"de vraag was weeral enorm duidelijk!"

"Sorteren op naam is typisch Firefox, dus ik vermoed dat die het is."

Besten,

Kijk ik weet niet hoe ik mijn vragen nog duidelijker moet stellen.
Ik heb er nu een foto van bij ingesloten.

Nog eens mijn moeilijkheid :
  • Men heeft links alle mappen met de URL's die men heeft opgeslagen.
  • Men kan dan sommige van die mappen "bovenaan" plaatsen in de "bladwijzerwerkbalk" zodat men vlugger naar een map kan schakelen.
  • Men kan dit op 2 manieren doen :
    • Men kan een "kopie" maken van de map in de linker kolom en die plaatsen in de "bladwijzerbalk" bovenaan.​
    • Men kan een "map" zelf verplaatsen naar die "bladwijzerwerkbalk"; en dat heb ik gedaan.​
    • Mijn verwijderde map in de "bladwijzerwerkbalk" staat dus niet meer in de gewone linkse "andere bladwijzers".​
  • En het is uit die "bladwijzerwerkbalk" dat ik een map heb verwijderd.
Besten,

Meer als uitleg kan ik niet meer geven.

Flamingo 🤓



:mad:
 

Bijlagen

  • Mappen.jpg
    Mappen.jpg
    22.8 KB · Weergaven: 72
als ik hier bijvoorbeeld een map verplaatst ( versleept ) naar de bladwijzerbalk dan staat diezelfde map nog steeds onder bibliotheek bij de bladwijzerbalk waarom deze bij u verdwenen is is mij een raadsel aangezien we beiden deze handmatig hebben verplaatst .
zie mijn afbeelding betreffende de map "dokter" deze staat dus in de bladwijzerbalk en tevens ook in de bibliotheek > bladwijzerbalk.
Ashampoo_Snap_vrijdag 31 december 2021_14h58m23s_001_.jpg


Ashampoo_Snap_vrijdag 31 december 2021_15h01m52s_002_.jpg
 
lieve meneer ' flamgen ' is dat nu zo moeilijk om te vermelden welke browser je gebruikt?
je kent het gezegde toch:

' gissen doet missen '

nu heb ik dit nog zeer aardig en beleefd meegedeeld.

ps: aan de hand van je bijlage weet ik nog evenveel: niets dus
 
juist Leono maar das dus een handeling die men bedacht heeft uitgevoerd .... of de TS heeft al vroeg aan de drank gezeten om het eindejaars in te zetten !
 
  • Leuk
Waarderingen: wivy
Snap van in het begin al niet waarom een map in een bladwijzerbalk zou gezet worden.
Ben zelfs verbaasd dat het kan !

Is niet de bedoeling : de naam zegt alles 'BLADWIJZER"-balk ! Als je daar dus echt mappen met bestanden of dergelijke gaat inzetten heb je en risico op verlies bij ondoordacht gebruik. Als het bladwijzers zijn zie ik daarentegen het probleem niet zo groot in, dan ben je niets kwijt behalve bladwijzers.

In dat geval zal je die dus terug moeten opbouwen.
 
@PhilipV het betreft niet om een map te gaan met bestanden eerder wel bevatten deze mappen een verzameling van links (url's ) naar website's die men dus per categorie wilt bij houden en die dan snel terug te vinden zijn ..
 
Snap van in het begin al niet waarom een map in een bladwijzerbalk zou gezet worden.
Ben zelfs verbaasd dat het kan !

Uw reactie verbaast mij nog meer, PhilipV.

Sinds ik een computer heb zit mijn bladwijzerbalk vol met mappen èn individuele bladwijzers.

In de mappen zitten de bladwijzers die niet op de bladwijzerbalk passen en dat zijn er vele honderden.

In Firefox hoef je maar een paar letters in de adresbalk te typen en hopla daar heb je een relevante bladwijzer.

Typ tut en je krijgt PC Tuts. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan