Windows 10 Map in "Bladwijzerwerkbalk" bovenaan is weg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Besten,

De mappen waar ik het meest met werk staan bovenaan in mijn "Bladwijzerwerkbalk".
Door onachtzaamheid heb ik 1 map '"verwijderd" i.p.v. "sorteren op naam".

Hoe kan ik die terug plaatsen ?

Flamingo 🤓:mad:
 
@Leono honderden ?
ik heb hier maar een paar vermeld staan en deze van de" dokter" werd zelf door mij eraan toegevoegd .. de anderen waren er standaard aanwezig ..

Ashampoo_Snap_vrijdag 31 december 2021_19h23m45s_003_.jpg


*we dwalen echter af ..de vraag die open blijft is of de TS nu geholpen is!
 
uit zijn bericht "8 maak ik echt uit dat hij wel degelijk de Firefox gebruikt..
bij ieder andere browser is het juist iets anders dan dat hij beschrijft ..
 
Uw reactie verbaast mij nog meer, PhilipV.

Sinds ik een computer heb zit mijn bladwijzerbalk vol met mappen èn individuele bladwijzers.

In de mappen zitten de bladwijzers die niet op de bladwijzerbalk passen en dat zijn er vele honderden.
Het zijn dus ook maar bladwijzers en geen data ... dus als je zo een map wist ben je enkel bladwijzers kwijt.
Die moet je dan zoals ik al dacht opnieuw aanmaken.
 
de kleine lettertjes bij methode twee: je kan het enkel herstellen als er een ' backup ' van gemaakt is ....

geen backup van het item = geen herstelling !!!
 
"Houd er rekening mee dat het herstellen van bestaande bladwijzers bestaande bladwijzers zal verwijderen".

Ook zo'n bewering die helemaal nergens op slaat. Maar die er wel staat.
 
"Houd er rekening mee dat het herstellen van bestaande bladwijzers bestaande bladwijzers zal verwijderen".

Ook zo'n bewering die helemaal nergens op slaat. Maar die er wel staat.
hier bedoelt men eerder dat de bladwijzers die toegevoegd werden na het aanmaken van de backup niet meer aanwezig zullen zijn bij het terug plaatsen van een backup .
 
Besten,

Dank voor alle reacties.
Maar ik ga dit onderwerp stoppen.
Voor mij "persoonlijk" mag hier een "stop" op gezet worden.

Ik zal zien wat ik op Internet nog kan vinden van de verdwenen URL's - als ik ze mij nog allemaal herinner -.

Flamingo 🤓:coffee:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan