Waar halen jullie Uw inktcartrigdes en / of toner voor laserprinter

Status
Niet open voor verdere reacties.

vdalex

Steunend lid
Vip Lid
Even een vraag : waar halen jullie Uw nieuwe inktcartridges ?

Ik bijvoorbeeld heb mijn toner besteld bij 123inkt.be geleverd op 3 dagen tijd en zeer correct .
En nu het belangrijkste de prijs .
Magenta ; Geel ; Cyaan telkens voor 1250 pagina's en voor de prijs van 22,50€
+ 5,95 € verzendingskosten
En Zwart voor 2250 pagina's voor de prijs van 29,50 € + 5,95 € verzendingskosten .
Voorts kan je ook een set van de 4 kleuren kopen voor de prijs van 95 € + 5,95 € verzendingskosten


Ter vergelijking : bij Vandenborre Magenta ; Geel ; Cyaan telkens voor 1000 pagina's en voor de prijs van 46,99 €
En zwart voor 2000 pagina's voor de prijs van 51,99 €
En een set van dit alles kost hier , houd U vast 192,96 €

Hebben jullie ook goeie adressen , deel ze mee dan kunnen we onze kostprijs laten dalen (lachen)(y)
 
Laatst bewerkt:
Even een vraag : waar halen jullie Uw nieuwe inktcartridges ?

Ik bijvoorbeeld heb mijn toner besteld bij 123inkt.be geleverd op 3 dagen tijd en zeer correct .
En nu het belangrijkste de prijs .
Magenta ; Geel ; Cyaan telkens voor 1250 pagina's en voor de prijs van 22,50€
+ 5,95 € verzendingskosten
En Zwart voor 2250 pagina's voor de prijs van 29,50 € + 5,95 € verzendingskosten .
Voorts kan je ook een set van de 4 kleuren kopen voor de prijs van 95 € + 5,95 € verzendingskosten


Ter vergelijking : bij Vandenborre Magenta ; Geel ; Cyaan telkens voor 1000 pagina's en voor de prijs van 46,99 €
En zwart voor 2000 pagina's voor de prijs van 51,99 €
En een set van dit alles kost hier , houd U vast 192,96 €

Hebben jullie ook goeie adressen , deel ze mee dan kunnen we onze kostprijs laten dalen (lachen)(y)

Ik heb een Epson DX 8400. Die heeft 4 inktcartridges. Ik breng deze altijd mee van de computerbeurzen. Normaal 15€ per set van 4. Als je meerdere sets koopt, kan er zelfs nog 2€ af per set.
 
Welke firma levert deze cartridges dan , dit kan zeer interessant zijn onze leden hé
 
Welke firma levert deze cartridges dan , dit kan zeer interessant zijn onze leden hé

Ik weet de naam van de firmas niet. De ene is te vinden op www.startinkt.be en de andere????? Maar op 31/1/2010 is er beurs in Citadelpark Gent. Hij staat als ge binnenkomt op de rechterkant, de eerste stand rechts tegen de muur. Het is een man alleen, niet te groot en vriendelijk. Niet opdringerig. Daar haal ik ze meestal bij die persoon.
Zoals ge ziet op de site van Startinkt kosten ze 3,95€ en als ge ze opgestuurd wilt, nog de verzendkosten. Maar doe zoals ik doe, breng ze mee van de beurzen. Keuze genoeg.
 
Laatst bewerkt:
Indien er nog mensen zijn die hun ervaring aangaande dit item willen delen , post jullie site waar je ze besteld of plaats waar ze haalt hier in deze topic alle leden kunnen er dan baat bij hebben
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan