Windows 10 Vreemd gedrag icons desktop w10 PC.

Status
Niet open voor verdere reacties.

ghislain

Steunend lid
Vip Lid
Op de desktop van mijn win10 PC blijft steeds één icon (het laatste,dit is dit rechtsonder) highlighted.
Dit heeft tot gevolg dat bij het aanklikken van een ander icon de toepassing gekoppeld aan voorvermeld icon wordt gestart.
Ik heb reeds een systeemrecovery uitgevoerd , geexperimenteerd met desktop, mouse en trackpad instellingen,,de systeem en hardware testen gedaan.
Nergens wordt een fout gemeld. HEEFT IEMAND EEN IDEE WAT ER MISLOOPT??
 
Probeer eens een ander toetsenbord en muis aan te sluiten. Ik vermoed dat je een valse invoer hebt (mogelijk ten gevolge van een defect) waardoor die constant één of meerdere input doorstuurt. Waardoor je soms rare resultaten ziet die je moeillijk kan verklaren...
 
- Power off PC
- Ga met een stofzuiger over het toetsbord
- Tracht de End toets te verwijderen (er bestaan speciale tangetjes die de toets gemakkelijker lichten)

- Draai het toestenbord onderste boven en schud er mee , er kan mogelijk nog vuil uitvallen van tussen alle mechanische toetsen.
- Met een wattenstaafje de End toets zelf en het onderliggende opkuisen met isopropylalcool of aangepast vluchtig product
- variante : met een gepaste spray eerst spuiten en met wattenstaafje alle zwart bacterievuil opkuisen
- Toetskap terug induwen.
- Power up. De automatische selectie van dat icon moet nu verdwenen zijn
- Controleer anders de toets op werking en terugvering.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan