Bij het aanklikken van een berichtje hier Windows live mail ... krijg ik dit :

Misleidende site gedetecteerd

Cybercriminelen op www.pctuts.be proberen je mogelijk te misleiden om iets gevaarlijks te doen, zoals software installeren of je persoonlijke gegevens bekendmaken (bijvoorbeeld wachtwoorden, telefoonnummers of creditcards).
 
Dit zal wel niet aan ons liggen.
Laat Malwarebytes eens draaien.
Allicht zit er al malware op je systeem.

WW
 
ook ik heb niets verdachts bemerkt bij het aanklikken van de door u vermeld links ..
denk dus ook dat het probleem eerder aan uwe kant zit ...dan hier op het forum .
het advies om jouw systeem te scannen is zeker aan te bevelen ...
met welke browser onder vind je dit probleem ... kan best zijn dat je het cache van je browser dient te ledigen .
via Firefox kreeg ik dan weer wel een melding ..

d404c7a320-Ashampoo_Snap_2016.09.05_11h32m15s_002_.png


*heb google al meegedeeld dat dit een vergissing is ...
als ik nu via Firefox dezelfde link opent dan zie ik deze melding dus niet meer en word ik bijgevolg gewoon door gelinkt naar het bericht waar deze link naar verwijst .
 
heb dat ook met op die linkt te drukken met firefox

maar we weten dat het hier allemaal brave mensen (lachen)

heb dan ook op deze waarschuwing negeren gedrukt en en vinke op ik ben geen robot

en google zei
hartelijk dank voor uw melding aan Google. Nu u uw goede daad voor vandaag heeft verricht

heb geen melding meer gekregen nu
 
Was via 'Chrome' browser dat ik dit bericht kreeg ... meteen eopnieuw een scan laten doen ...niks gevonden ... zie nog geen pop ups komen van 'mooie poezen' ... dus zal wel in orde zijn hier :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan