Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Zopas telefoon gekregen van mijn broer. Krijgt al de ganse dag de melding : "Ga naar instellingen om Windows te activeren."
Windows was geactiveerd sedert heel geruime tijd. Van waar komt die vraag nu?
Hoe kan ik dit oplossen? Blijkbaar heeft hij de nummers van zijn vorige Windows niet meer of vind ze niet meer.
 
dat hij eerst het volgende doet ...
Windows activeren via een telefoon ...

1. Klik op start
2. Typ in het onderstaande zoekvenster "slui.exe 4" en druk op "Enter"
3. Wanneer UAC naar voren komt druk hier op Ja om verder te gaan.
4. In het volgende scherm kies "België"
5. Druk op "Volgende" en een telefoonnummer + een lang serienummer verschijnt.
Bel het telefoonnummer en volg de opties die de telefoon-computer u geeft.
6. Nadat de gegenereerd key is ingevuld druk je op "Volgende" en Windows zal nu activeren.

**indien eerder zijn Windows geactiveerd was via een digitale licentie dan werkt boven staande dus niet .
 
indien het bovenstaande niet mogelijk is kan hij ook eens bellen ...
voor België is dit dan ....
0800 40758 (gratis nummer )
+32 2 401 2650 (betalend nummer )
 
als men niet wilt helpen om deze dus te activeren dan zit er niets anders op dan een licentie aan te kopen ...
nu heb ik vandaag daar eerder al sprake van gemaakt ... zie hier maar eens (2de bericht .)

Ik probeer er morgen naartoe te gaan en zie wat er komt. Ik heb hier wel nog een nummer van Win 7 pro liggen die ik niet meer gebruik. Misschien is dit ook nog een alternatief.
 
Zopas terug. Krijg de melding dat er niet via telefoon kan geactiveerd worden.
Dan maar proberen een nieuwe licentie aan te kopen. Pech : Krijg de melding dat het niet kan verstuurd worden naar België.

Knipsel.jpg

Wat nu?
 
via G2play kan men ook een licentie aankopen welliswaar dan voor een beetje meer namelijk 26€
ook via DL kan men deze licentie aankopen ..

*de 1ste heb ik zelf al gebruikt de 2de dus niet ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan