Windows 11 voor diegene die niet kunnen wachten met het verkrijgen van de update (lees upgrade- Windows 11 )

Status
Niet open voor verdere reacties.

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
het Media Creation Tool 11.exe is ter beschikking gesteld ... https://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=2156295
*het is niet aanbevolen om te gaan upgraden indien je pc niet in aanmerking komt ...

Ashampoo_Snap_dinsdag 5 oktober 2021_02h11m13s_001_.jpg
 

Bijlagen

  • beeld 1.jpeg
    beeld 1.jpeg
    70.3 KB · Weergaven: 167
  • beeld 2.jpeg
    beeld 2.jpeg
    71.8 KB · Weergaven: 150
  • beeld 3.jpeg
    beeld 3.jpeg
    64.1 KB · Weergaven: 139
  • beeld 4.jpeg
    beeld 4.jpeg
    64.5 KB · Weergaven: 158
@Qtex: Ja en nee, 't is MCT 11, maar ... via iso net zoals een inplace-herstel en gestart vanaf een win 10

zeer belangrijk GEEN internet verbinding!!!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een link gekregen naar een website , om win11 te installeren . Maar ik weet niet of ik die link hier mag zetten ?

Optie 1: Windows 11 installeren zonder TPM vanuit Windows 11 iso installatie (aanrader)​

 
Ik heb een link gekregen naar een website , om win11 te installeren . Maar ik weet niet of ik die link hier mag zetten ?

Optie 1: Windows 11 installeren zonder TPM vanuit Windows 11 iso installatie (aanrader)​

deze tip is hier, in deze rubriek, al meerder keren vermeld geweest ... soms een goed resultaat/soms niet: hardware,firmware afhankelijk!

(y)
 
wat moeten we nu nog gaan geloven ... Microsoft beweerde dat systemen die onrechtstreeks geupgrade worden uit te sluiten van "update's " ...
wel start zelf het zoeken naar update's en de update's komen binnen ..

Ashampoo_Snap_dinsdag 12 oktober 2021_19h07m06s_002_.jpg
 
Denk dat men het verkeerd interpreteerd eigenlijk. Men kan alle updates niet garanderen... Maw er kunnen bepaalde updates in de toekomst uitkomen die niet compatibel zijn met bepaalde hardware of CPU instructieset. Die updates zal men dan ook niet kunnen installeren op niet compatibele systemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan