Browser VIVALDI - Afbeelding van een volledige webpagina maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Deus

Steunend lid
Vip Lid
Zag net dat berichtje "afbeelding maken met firefox en direct in forum chat plaatsen"
https://pctuts.be/threads/afbeelding-maken-met-firefox-en-direct-in-forum-chat-plaatsen.244663/
Kan je daarmee ook volledige webpagina mee kopiëren?

Gebruik al jaren VIVALDI die deze, en voor mij nog vele andere handige, functie(s) wel heeft en vaak handig is om volledige paginas, bv van een lijstje met aankopen, op te slaan als afbeelding.
Rechtsonder op camera symbook klikken, in menuutje "Full Page" kiezen,.
In output eventueel formaat kiezen, op capture klikken en wordt dan automatisch opgeslagen in een standaar map, of kiezen voor clipboard.
Voorbeeldje van een ganse pagina in 1 shot zonder scrollen naar clipboard en dan geplakt:

1647351253777.png
 
Laatst bewerkt:
@loomax: Gewoon ter info omdat meeste browser enkel een screenshot nemen en geen volledige pagina (tenzij je uitzoomt...).
En dan kon ik VIVALDI (mijn favoriete browser) eens vernoemen. ;-)

Toen ik dat berichtje las en het filmpje bekeek leek het me dat je enkel wat op het scherm zichtbaar is kan kopiëren.
Was gewoon benieuwd of FF misschien ook een screenshot van een ganse webpagina kan maken.
Bij VIVALDI zit het ingebakken, geen aparte tool voor nodig.

Ok, je kan ook naar PDF printen/opslaan of andere opties maar dan ligt de opmaak soms overhoop, overlappende tekst, verdwenen invulvelden ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan