Windows 11 handtekening met afbeelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
ik probeer in Telenet Webmail een afbeelding in het bericht onder mijn naan te plakken maar dat lukt niet
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2023-12-30 125835.png
    Schermafbeelding 2023-12-30 125835.png
    35.8 KB · Weergaven: 50
ik wil dus die afbeelding invoegen boven mijn naam maar ik kan het niet opslaan omdat er iets opkomt van te lang .....
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2024-01-04 142529.png
    Schermafbeelding 2024-01-04 142529.png
    28.8 KB · Weergaven: 36
En hoe groot is die afbeelding? Het is hier de bedoeling dat die zo klein mogelijk is. Niemand is gediend met telkens een mail te ontvangen waar een email afbeelding instaat van bijvoorbeeld 15MB. Maak deze zo klein mogelijk, indien van toepassing zelfs enkel met zwart/wit.
 
En zorg dat de afbeelding een JPG-bestandje is - zonder enige HTML codering errond, voor of achter want die wordt blijkbaar ook meegeteld. Moet zeggen dat ik niet onder de indruk ben van die Telenet Webmail interface !
 
ik begrijp wat je over Telenet Webmail zegt , maar sedert die Windows Mail is weggevallen is het wel makkelijker werken met die Webmail van Telenet ( vind ik toch )
anders moet ge Outlook openen en daar nog eens het Telenet adres opzoeken links onderaan
moet zeggen dat vroeger in Windows mail het makkelijk was een klein fototje of een klein tekstje onder de grtn en naam te plaatsen
bij Webmail niet
maar soit , zonder zal ook wel gaan
 
moet zeggen dat vroeger in Windows mail het makkelijk was een klein fototje of een klein tekstje onder de grtn en naam te plaatsen
bij Webmail niet
Ik vind de nieuwe app van Windows ook niet leuk, vond de oude ook vele malen beter. Ik heb wel geen telenet mail adres dat ik gebruik. Ken dus de webmail van telenet niet. Ik heb enkel Gmail accounts,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan