afbeelding/achtergrondfoto in Livemail

Status
Niet open voor verdere reacties.

gibsonmil

Steunend lid
Vip Lid
Gisteren verzond ik in een mail een foto op de plaats waar normaal de tekst komt te staan. Geen bijlage dus maar met de bedoeling dat de ontvanger direct ziet wat hij krijgt. Ter controle zond ik dit eerst naar mijn vrouw en op haar pc kwam alles binnen zoals het hoort. Alleen blijkt die foto niet zichtbaar te krijgen op Android tablets (meervoud omdat ik dit ook naar mijn eigen tablet zond). Het was niet de eerste keer dat ik dergelijke zgz. 'blanco' mails ontving van vrienden en kennissen, maar dacht altijd dat dit met onoplettendheid te maken had. Later zag ik diezelfde mails wel op mijn pc en dacht er verder niet meer over na. Iemand enig idee waar de oorzaak ligt ?
 
Ik heb daar nog nooit problemen mee gehad. Een foto stuur je met een tablet altijd als bijlage. Dus als je een foto wil mee sturen moet je eerst op de paperclip klikken. Daarna het bestand kiezen vanop je tablet en voltooien helemaal bovenaan. doe je dit niet, komt de bijlage dus niet mee.
 
Je kan een email sturen met een HTML layout, dan kan je afbeeldingen integreren in je email. (niet als bijlage). Android heeft hier helemaal geen probleem mee. Het enige is dat je in de mailclient kan uitzetten om zulke afbeeldingen te downloaden (wegens veiligheidsoverweging)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan