Status
Niet open voor verdere reacties.
ja ik weet het maar de legale was home versie,
en wow ultimate proberen.
en heb die dan nadien maar laten staan,
en nee heb toen alles er af gedaan ik bedoel,
volledige format.
is er geen andere oplossing dan,
en anders hoe kan ik nog terug naar w7
 
klik op start > instellingen > bijwerken en beveiliging > systeemherstel en klik dan op terug naar Windows 7
 
sr maar ben ik dan alle bestanden kwijt,
of staat er alles nog op zoals voor de upgrade.

met dank fried
 
neem je de optie om terug te gaan naar je vorige besturingssysteem dan ben je niets kwijt ...
immers is de Windows.old aanwezig op de C:

**feitelijk mag ik je zelfs niet helpen daar het hier om een NIET legale versie gaat ...
 
ah ok toch bedankt.
als ik alles op slaag wat ik nog nodig heb,
kan ik legale windows7 terug zetten en als nog naar w10.

nog eens bedankt Qtex
 
Staat toch in het rechter veld??
In elk geval bedankt voor deze tip!
 
Je hebt helemaal gelijk, dat dit nog niemand was opgevallen :bravo:

Wat staat er waar in de rechter helft? Er zit hier een gat van 3 maand tussen en kan niet meer volgen waar het over gaat. Vermoedelijk de registratie nummer, maar waar?
 
Wat staat er waar in de rechter helft? Er zit hier een gat van 3 maand tussen en kan niet meer volgen waar het over gaat. Vermoedelijk de registratie nummer, maar waar?

Topicstart #1 en dan de geplaatste afbeelding. Serial staat rechts.
In de tekst staat "je ziet de key in het linker veld onder de naam"
 
*ik dacht bij mezelf laat dit eens zo staan " eens kijken of men het bemerkt "..
 
*ik dacht bij mezelf laat dit eens zo staan " eens kijken of men het bemerkt "..

Inderdaad een goeike. Maar denk dat wij dat normaal zo zien en dat dan links of rechts niet eens opgemerkt wordt. We weten, op die locatie staat het.
Daarom schrijven we ook zoveel fouten in eigen tekst. Die overzien we als we de tekst doorlopen. Dezelfde tekst door iemand anders, dan merken we de fouten meestal wel op.

Maar ik begreep eventjes niet waar de discussie van rechts en links staan over ging.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan