Social Media vind ik leuk facebook

Status
Niet open voor verdere reacties.

minoe

Steunend lid
Vip Lid
Op mijn facebookpagina zijn er advertenties,groepen die ik 'leuk' vindt maar die ik zelf niet heb aangevinkt.Het komt er telkens vanzelf op.Iemand idee hoe ik dit kan uitschakelen.
 
Is toch niet normaal dit Knipsel.PNGKnipsel2.PNG
 
Normaal kan jij dit enkel doen iets leuk vinden een ander kan dat niet voor u doen . Het zou kunnen dat er iemand anders ook op uw facebook kan. zonder jij het weet ,door op vreemde pc aangemeld te hebben en slecht afgemeld te hebben.
het beste is dat je uw wachtwoord eens verander.

het uitschakelen gaat niet, ik kan u wel zeggen waar je alles terug vind van de pagina's die er ooit leuk vond hier vinden.

1
1657794245349.png


2
1657794334277.png


3
1657794263668.png
 
maar uiteraard zal je daar altijd je eigen naam zien staan als de uitvoerder van de activiteit want die gebeurt enkel vanuit je eigen account - door jou of door de 'mysterieuse' indringer. Veel wijzer zal je er dan ook niet van worden.

Zaak is vooral dat het nu stopt omdat je, zoals je hogerop reeds zei, je paswoord hebt gewijzigd.
 
waar ik in mijn afbeeldingen naar verwijs daar kan je alle pagina's terug vinden waar die ooit like zijn via uw account en kan je ook door achteraan op de puntjes kan je kiezen "vind het niet meer leuk "

1657797495782.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan