Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zowel bij Firefox als IE kan ik op sommige websites geen filmpjes bekijken.
Bij Chrome echter spelen ze wel af.
Waar zou dit probleem kunnen liggen?
Ik heb Windows 8.1 geinstalleerd, ook de Flash en Quicktime plugin.
kun je eens een link plaatsen van zo een filmpje dat bij u enkel via de chrome browser af te spelen is ...
daar ik de chrome browser niet wens te gebruiken ...
ik zie zo snel de oorzaak hier niet ook omdat je vermeld dat het probleem aanwezig blijft nadat je de browser opnieuw heb ingesteld ...ene met opnieuw instellen word wel het vernieuwen van de browser bedoeld !
De reden dat Google Chrome wel werkt, komt doordat Google Chrome een eigen integratie heeft van de Flash player.
Ik raad aan om Adobe Flash volledig te verwijderen en terug opnieuw te installeren.
Heb Flash player opnieuw geinstalleerd met hetzelfde resultaat: filmpjes(alleen VTM en Stadion) spelen niet af in Firefox en IE, wel in Chrome, onbegrijpelijk.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.