Veel veel beterschap aan Sooike (Man van ons Jakske)

Status
Niet open voor verdere reacties.
vandaag was het al veel veel beter ,heeft al patatten kunnen eten en das al heel veeel voor na twee dagen operatie
koorts was volledig weg ;dus jullie duimen hebben hun best gedaan ,bedankt daarvoor
morgen mag hij al uit z'n bed ,dus het gaat de goede kant op
nogmaals bedankt allemaal:duimop:

goe gedaan sooike:duimop: komt allemaal goed
:duimop::duimop:
en jakske voor jou ook de groetjes van mij ;)

vandaag was het al veel veel beter ,heeft al patatten kunnen eten en das al heel veeel voor na twee dagen operatie
koorts was volledig weg ;dus jullie duimen hebben hun best gedaan ,bedankt daarvoor
morgen mag hij al uit z'n bed ,dus het gaat de goede kant op
nogmaals bedankt allemaal:duimop:

Aaah da hoor ik nu graag sé Jakske,amai het zal een pak van U hart zijn,he;)
We blijven nog steeds duimen hier hoor!(y)
Dat hij vlug weder naar huis toe mag,he ;)

Simba en Co xxx...

Hey Jakske

En hoe stelt de Sooi het nu?
Al nieuws misschien wanneer hij naar huis mag?

Simba & co xxx...

ik weet het nog niet wanneer hij naar huis mag,maar ik denk de maandag als de dokter is geweest ,want hij kon al afgaan en alle draden en sonten zijn ook al weg ,dat is allemaal zo snel om dat dit een kijkoperartie was ,een operatie van 6 uur waar hij toch niks van weet .

maar de nier woog 1,5kg en die is door een opening van + - 5cm gekomen tegenwoordig opereren ze al heel vaak zo ,het duurt iets langer ,maar je bent veel vlugger herstelt geen ribben opblazen, en zenuwen doorknippen, enzo dus de wetenschap gaat vooruit

en onze sooi is terug de oude ,kan mij al terug bevelen hahaha
en ons moe "ikke dus" vlieg van hot naar her zoals gewoonlijk

groetjes jakske

Ben heel blij voor beide dat het zo voorspoedig verloopt... inderdaad de wetenschap staat (gelukkig) niet stil.
Daar gaat toch wat door je heen, dus hou jij je taai en groet hem van het forum :)

ik weet het nog niet wanneer hij naar huis mag,maar ik denk de maandag als de dokter is geweest ,want hij kon al afgaan en alle draden en sonten zijn ook al weg ,dat is allemaal zo snel om dat dit een kijkoperartie was ,een operatie van 6 uur waar hij toch niks van weet .

maar de nier woog 1,5kg en die is door een opening van + - 5cm gekomen tegenwoordig opereren ze al heel vaak zo ,het duurt iets langer ,maar je bent veel vlugger herstelt geen ribben opblazen, en zenuwen doorknippen, enzo dus de wetenschap gaat vooruit

en onze sooi is terug de oude ,kan mij al terug bevelen hahaha
en ons moe "ikke dus" vlieg van hot naar her zoals gewoonlijk

groetjes jakske

Ah da is goei nieuws se ;)
Maandag misschien thuis en ge kunt weer vertrekken :p
Doe hem de groetjes en wens hem beterschap van ons 3 tjes,he;)

SIMBA & Co xxx....

sorry voor de late reaktie,-)5
maar ik wens jullie spoedig herstel toe!
beterwordener8.gif

ja ,dus ons franske (sooike) swakke is terug de oude en van gisteren terug back home alles is perfekt ,en het is precies of er is niks gebeurt ,al goed natuurlijk ,maar zelfs de dokter kan er niet aanuit
ze noemen hem daar de ijzeren man
ja want het was dus wel een nier en bijnier die verwijdert zijn ,operatie heeft 6 uur geduurt en na 4 dagen thuis zonder enige pijn of last ?? hopelijk blijft het zo ,zelfs de draadjes mochten er gisteren al uit
is precies effe een tand gaan laten trekken
nogmaals bedankt voor alle steun :duimop:

Hou 'm uit de buurt van magneten (lachen), jakske en we wensen je een aangename voortzetting dan liefst met iets minder zorgen :duimop::duimop::duimop:

En ik wou naar het hospital komen,maar ja beter zo he terug thuis daar waar zijn stella staat (lachen)(lachen).
Ben zelf maar een half pond vijgen maar da betert ook wel.Doet em een goede dag van mij jakske.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan