Mail Veel Spam in e-mail

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sinds een paar weken krijg ik enorm veel e-mail berichten in de map “spam” zowat 20 per dag ; een aantal ( reclame) kwam vroeger binnen in mijn in-box. Hoe kan ik dat stoppen of drastisch beperken ?

Ik mail met telenet webmail

Vaes
 
Echt stoppen is moeilijk als het door het spamfilter van de provider glipt.

Enige optie is veranderen van emailadres en dan goed uitkijken met registraties e.d. zodat je niet over een paar maanden of jaren weer hetzelfde probleem hebt. Wees dus voorzichtig met het geven van jouw emailadres.
Ik gebruik daar zelf een spam emailadres voor waar alle onzin berichten op binnenkomen.

Wat je ook kunt proberen en dat werkt deels is het volgende: Blokkeer het automatisch laden van afbeeldingen bij het bekijken van e-mail. Door het laden van afbeeldingen zien spammers dat de mail gelezen wordt en dat het e-mailadres (nog) in gebruik is.
 
Voor Telenet is er wel een vrij goed oplossing, if refereer je naar volgende topic:
 
  • Leuk
Waarderingen: Ivan
Mijn telenet mail is zo vol van spam dat ik die maar gebruik als ik mij ergens moet registreren en daarna niet meer nodig heb. Ik gebruik die als mijn spambox. Voor echte mails gebruik ik mijn gmail accounts.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan