Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb HP-pavilion van windows 8.1 terug gezet naar windows 7 maar ik krijg usb poorten 3.0 niet werkende? bij HP driver opgehaald maar deze heeft hem alleen voor 8.1
Heeft U misschien een oplossing hiervoor.
hartelijk dank Dick
 
vermeld eens al de gegevens van deze HP pavilion ..?
welke serie nummer heeft deze ..?
was deze al voorzien van de Windows 8.1 toen je deze aangekocht had ?
wellicht heeft deze dus enkel de drivers voor de Windows 8.1 omdat deze standaard ook met de Windows 8.1 aangeleverd werd ...
jij heb er de Windows 7 opgezet daar door versta ik dan dat je ook niet wilt upgraden naar de Windows 10..
*wat is de reden dat je terug naar de Windows 7 wilt ...?
 
Drivers van Windows 7 zijn niet altijd compatible met Windows 8 en andersom.
Als HP alleen drivers voor Windows 8 in de aanbieding heeft en deze werken niet voor Windows 7 dan gaat dit waarschijnlijk nooit werken. Het enige wat je kunt proberen is te achterhalen wie de fabrikant van het moederbord is ( er van uitgaande natuurlijk dat de USB 3.0 aansluiting op het moederbord zit ). Mogelijk is dan dat deze fabrikant wel een driver heeft voor Windows 7. HP maakt zelf geen moederborden, deze komen van andere fabrikanten soms speciaal voor HP vervaardigd.

Anders zit er niets anders op dat een losse USB 3.0 insteekkaart te kopen die geschikt is voor W7 en dat zijn ze naar mijn weten allemaal. Maar dan moet je wel een plaatsje hebben op het moederbord.
 
hier ben je echter niet 100% zeker van aangezien je vermeld " als het klopt "
vraagje was de Windows 8.1 voorzien van Bing ?
indien deze Bing niet meegekregen had dan kun je desnoods de Windows 8.1 iso terug ophalen ...
lees het volgende topic eens door .. http://www.pctuts.be/f476/gratis-windows-8-1-downloaden-47594/

**indien Bing wel aanwezig was dien je vervolgens ook over deze iso te beschikken ...maar deze is nergens te verkrijgen ...althans niet op een legale wijze.
 
neen werkt helaas niet ik ga met mijn vader overleggen of een hub kopen of 8.1 er weer op.

maar hartelijk dank voor het mee denken en driver sturen

Hoe bedoel je een hub ??
Je zal dan toch eerst een werkende USB 3.0 connector moeten hebben.
Een USB 3.0 hub op een USB 2.0 poort werkt maar op de snelheid van USB 2.0 en dat is 480 Mbps in plaats van 4.8 Gbps voor de USB 3.0 poort.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan