Windows 10 Toetsenbord verlichting

Status
Niet open voor verdere reacties.

oliebaron

Steunend lid
Vip Lid
ik heb een Laptop Acer Aspire5 A517-51-8233
Ik ben er heel tevreden van alhoewel ik mis een toets of instelling om de toetsenbord verlichting aan en of uit te zetten.
In het donker typen is ook niet alles.
Ik heb al op het net gezocht maar de toets combinatie FN+F9 werkt niet...………..
Heeft er iemand enig idee????

bedankt bijvoorbaat
 
je dient de Fn toets wel eerst in te drukken en deze dan ook ingedrukt te houden terwijl je de F9 toets indrukt ...
er word nergens in je handleiding ook maar iets vermeld betreffende het in/uit schakelen van het toetsenbord verlichting ..
 
Deze Acer laptop is onder andere verkrijgbaar bij MediaMarkt: https://www.mediamarkt.be/nl/produc...50u-nx-gsweh-053-1803128.html#specificaties--
Volgens de specificaties heeft hij geen verlicht toetsenbord:

5d3eebde77704-Geen_verlichte_toetsen.png
 
er staat bij de specificaties wel degelijk een nee maar op het toetsenbord is wel degelijk het tekentje aanwezig dat aanduid dat er verlichting in/uitgeschakeld kan worden en daar door werd de TS op het verkeerd been gezet ..
 
Heb heel weinig internet hier in het mooie Italy, maar ik had het bij het juiste eind. Opzoeken was voor mij geen optie de site doorlopen duurt een eeuwigheid. Binnenkort ben ik weer op Belgische bodem en heb ik terug volle bak wifi. Maar dat betekent ook dat mijn 3 weekjes verlof er terug op zitten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan