Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Staat ook allemaal uit!
PhilipV: Geweldig! TOP! Daar ben ik van verlost! Geen pop-up meer bij het openen van een nieuwe mail.Dit verklapt het ... dat is een scherm uit de Tablet-mode !
Het zijn services die automatisch worden gestart. Druk op Windowstoets+R.
Typ Services.msc
Zoek in de lijst met Services naar Touch Keyboard and Handwriting Panel Services.
Klik hierop en klik links bovenaan op De service stoppen.
Klik daarna met de rechtermuisknop op de service in de kolom Opstarttype.
Klik op Eigenschappen en zet het opstarttype op Handmatig (of disable hem helemaal). Anders moet je iedere keer de service opnieuw stoppen.
OK! Ik houd het in de gaten!Kijk het even af en als er nog 'iets' overblijft bekijk je mijn opties 2 ook nog maar eens hé ...
Het is weer precies hetzelfde als eerst! Dus ik wilde nu deze optie proberen...!Ook oplossingen zijn nog :
Optie één
Optie twee
- Druk op de Windows-toets + A om Action Center te starten.
- Klik op de Tablet Mode snelle actie tegel. Schakel de tabletmodus handmatig in of uit.
Optie drie
- Klik op Instellingen in het menu Start.
- Klik op Systeem en selecteer Tablet Mode aan de linkerkant.
- Onder Wanneer dit apparaat de tabletmodus automatisch in- of uitschakelt , stelt u dienovereenkomstig in.
- Klik op Instellingen in het menu Start.
- Klik op Systeem en selecteer vervolgens Tabletmodus in het linkerdeelvenster. Een tabletmodus-submenu verschijnt.
- Toggle Windows aanraakvriendelijker maken wanneer u uw apparaat als tablet gebruikt, op Aan om de tabletmodus in te schakelen. Stel dit in op Uit voor desktopmodus.
- Configureer de optie Wanneer dit apparaat automatisch schakelt om aan te geven of u een melding moet krijgen wanneer Windows 10 van modus verandert op uw 2-in-1.