Hardware Toetsenbord typt automatisch.

Hallo,

Ik had per ongeluk op mijn latop gemorst en nu blijft mijn toetsenbord automatisch typen, en ik krijg het niet uit (zie video). Ik had het al terug schoongemaakt, maar niets helpt. Iemand tips ? Of moet ik een professionele firma inschakelen ? Ik heb een hp omen. Bedankt voor de hulp !
 

Bijlagen

  • 20240606_002239.mp4
    17.7 MB
Cola ja. Als het te prijzig is ga ik een nieuwe kopen. En dan ga ik ineens ook een toetsenbord cover kopen voor de laptop.

Is herstelling te duur moet je mss sowieso al betalen om m terug te krijgen (ramingskosten).
Ik zou eerst al eens proberen informeren en voorwaarden vragen, eventueel al een geschatte raming voor de kosten?

Zeker ook eens rechtstreeks bij HP navragen, die verkopen ook wel losse onderdelen, wrs ook wel toetsenborden.
@wivy kan hopelijk wel een link posten. Ken de HP website precies goed ;) .
Dan heb je mss al een idee over de prijs, daarbovenop dan wrs nog wat werkuren.

Probeer eerst eens met een extern USB toetsenbord. Start hij dan wel na drukken op "enter"?
 
Laatst bewerkt:
Na het indringen van cola in het binnenwerk zit je m.i. ofwel met het ene na het andere probleem ofwel met een immense kuisfactuur van de interne onderdelen. Cola is zéér plakkerig en hardnekkig, ook corrosief en maakt allerlei verbindingen onwerkbaar.
Hierboven gaven enkele deelnemers aan dit gesprek al goede raad igv. water maar cola is een ander paar mouwen !
 
Van het ogenblik dat er suikers aanwezig zijn in het drankje die je hebt gemorst plakt na enkele uren alles dicht. Dit vereist een professionele reiniging waarbij ze verschillende keren een suiker oplossend middel verstuiven op het klavier en dan alles droogblazen. Delicaat werkje dus!
 
Terug
Bovenaan Onderaan