Toetsenbord Logitech K280e geeft steeds een blieb.

Status
Niet open voor verdere reacties.
F

fred1946

Gast
Voorheen had ik er geen last van was ook een Logitech toetsenbord.
Een paar dagen geleden een nieuwe aan gesloten de Logitech K280E,sinds dien krijg ik steeds een blieb toon zonder dat ik wat doe.
Ben op Google wezen kijken voor een oplossing maar helaas.
Iemand een idee wat dat kan zijn,of op te lossen.
Alvast vriendelijk bedankt.
MVG Fred
 
SKippy bedankt voor je snelle reactie.
Nee het het geluid komt gewoon uit de luidspeakers.
Had al op Google gezocht,zag daar wel een oplossing maar helaas niet geholpen.
Ga naar configuratiescherm/toegankelijkheidcentrum/klik op het toetsenbord eenvoudiger in het gebruik maken,haal daar het vinkje weg bij filtertoetsen in schakelen,niks is daar aan gevinkt allemaal blanco.
Maar zoal gezegd heb niet geholpen blijf de bleep horen.
Hoop dat een beetje duidelijk is om schreven.
Werk met Windows 10 Pro
MVG Fred
 
Aha, dan had ik deze vraag verkeerd begrepen.
Het is een nieuw keyboard, maar misschien blijft er ergens een toets hangen die deze melding geeft.
Als je dit met een ander toetsenbord niet hebt zou ik eens terug gaan naar de winkel en het probleem voorleggen en een nieuw keyboard eisen.

Mijn vermoeden is dat dit een foutje is met het keyboard. Ik denk niet dat dit met instellingen te maken heeft.
Het is volgens mij geen Gamekeyboard waarbij je soms software moet installeren. Zo ja verwijder alle Logitech software dan eens en kijk wat dit doet.
 
Heb even gekeken op setpoint en geinstalleerd,alles staat standaard maar dat is de bedoeling niet.
Dat is om je knoppen aan te passen,weet niet of dat met die blieb te maken heb.
Het is de zelfde geluid als je een extern hd uit je usb poort haald even voor de duidelijkheid.
Wil gewoon een recht toe aan bord,aan sluiten en werken.
Doe namelijk alles me t de muis.
Bedankt voor je reactie lange pier.
 
je zei eerder "
Het is hetzelfde geluid als je een extern hdd uit je usb poort haalt..."
mijn vraag nu staat je toetsenbord dan ook vermeld in apparaatbeheer of staat deze eerder vermeld onder "andere apparaten " !
ik vermoed dat het deze laatste is ...
je toetsenbord is en zou een plug & play toetsenbord moeten zijn maar blijkbaar herkend Windows deze dus niet .. het geluid dat je dan telkens weer te horen krijgt ..heeft dus met het proberen te herkennen van deze plug & play toetsenbord ...tevens vraag ik me nu ook af of de Windows 10 welke jij gebruikt up2date is .
 
Qtex
Slim gedacht,dat betekend dat Windows aan het zoeken is.
Het staat onder toetsenbord vermeld in apparaatbeheer.
Hou de up2date constant bij.
Het is een plug & play toetsenbord,aansluiten en het doet het.
Heb ook setpoint geinstalleerd maar dat is alleen om je toetsen in te stellen.
 
Allemaal vriendelijk bedankt voor u tijd en mee denken.
Heb waarschijnlijk de euvel gevonden.
Het is een update dat is KB4074588 en de KB4090913 die zal het moeten herstellen.
"After installing this update, some devices may fail to start, and return INACCESSIBLE_BOOT_DEVICE."
Gevonden bij microsoft update.
Oplossing voor iemand anders met het zelfde probleem.
 
dus de KB4090913 heeft het probleem verholpen maar denkelijk ben je er nog eentje achter en dien je de KB4088776 nog op te halen deze geeft je de built 16299.309
 
Nee Qtex.
Moet nog de updates downloaden bij microsoft,weet alleen niet hoe,kan ze niet vinden daar.
Beeb zit er nog steeds in.
Dus niet op gelost spijtig genoeg.
Wat bedoel je met de built16299.309
Erg irritant die beeb schrik me rot iedere keer.
 
welke build draait er nu ...dacht dat je eerder vermelde dat jouw systeem up to date was ...
indien je systeem up to date zou zijn dan draait deze nu versie 1709 build 16299.309 is dit niet zo dan kun je deze KB4088776 via het Microsoft catalogus ophalen ....
*enkel onder voorwaarde dus dat je versie 1709 draaien heb ..
kijk eerst eens na bij systeem info welke versie / build er vermeld staat bij u ....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan