Windows 10 Toets Windows - overzicht Apps geïnstalleerde programma's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Besten,

Vanmorgen bij het openen van mijn PC weeral iets nieuws ???

Betreft : Windows toets met als inhoud "Apps van geïnstalleerde programma's."

Voorheen had ik steeds links een alfabetische lijst met die programma's.
Daarnaast rechts kon ik die programma's - die ik het meeste gebruikte - vastpinnen in een grote tegel.

Maar deze morgen tipte ik op de "WINDOW toets" en verkreeg een volledig blanco scherm met enkel de vastgepinde tegels - dus geen alfabetische lijst links. Dus kon ik geen enkel ander geïnstalleerd programma aantippen om te gebruiken.

Wat heb ik nu weer verkeerd aan getipt dat dit alles weer veranderd is .

Flamingo :geek::unsure:
 
Ik heb niets terug gezet.
De bedoeling is juist dat je de eerder gemaakte back-up terug zet, toen het allemaal nog goed was.
Heb zelf altijd een up-to-date back-up achter de hand, reuze handig.

Ik gebruik deze.
In de incrementele optie, wel een USB stick ervoor maken, kan met dezelfde tool.

Heb je nu niks aan als je geen back-up hebt en voor de rest is het de boel weer zelf goed zetten.
 
Dat is normaal gedrag van Start in Windows 10...
Je moet enkel op het icoontje er vlak onder klikken om alle programma's te zien zoals voordien.

1674144570203.png
 
Beste PhlipV,

***** Vooreerst nogmaals dank voor al Uw antwoorden en suggesties *****
  1. Hetgeen U meldt in #5 heb ik nu ook. Maar dit had ik voordien NOOIT. Wel hetgeen ik meldde. Ik kan er spijtig genoeg geen foto van doorsturen - zoals ik gewend ben - daar zowel "Print Screen" als mijn programma "MWSmap3" met dit euvel niet werken.
  2. Uw scherm heb ik niet - wel deze - zie bijlage -
Flamingo 🥸
 

Bijlagen

  • Indeling.jpg
    Indeling.jpg
    13.9 KB · Weergaven: 53
Beste Wivy,

Wat bedoelt U hiermee ???
Bent U jaloers omdat de heer PhilipV mij zeer veel helpt ?

Hij heeft mij reeds zeer veel info en mogelijkheden gegeven waardoor ik zeer veel moeilijkheden heb kunnen oplossen.
En dat noem ik een HELPER op deze website.

Flamingo 🥸
 
  • Grrr
Waarderingen: wivy
@flamgen Dank voor de lof, maar daar hoef je onze @wivy nog niet aan te vallen hé ...

Hij was - terecht ! - zeer onaangenaam verrast dat je blijkbaar niet verder keek dan de spreekwoordelijke neus. Het screenshot dat je liet zien toonde immers duidelijk dat je er was, maar nog slechts één klikje moest uitvoeren.
Dat kan gebeuren en neem ik je niet kwalijk - maar dan mag je bij een ietwat lacherige reactie van anderen ook best ook wat galant reageren ... hihi, had ik niet gezien ! vb...
 
  • Geweldig
Waarderingen: wivy
Besten,

OK IK STOP MET DIT ONDERWERP.

Ik dacht dat ik op deze website SERIEUZE antwoorden zou krijgen, maar neen................

Kijk mensen, ik ben 77 jaar, en zodanig heb ik niet meer de geestelijke benadering van al die technische informatie.
Tot nu toe heb ik al die jaren info verkregen waardoor ik mij heb kunnen behelpen en veel resultaten heb geboekt.
Ik heb ook zeer veel geleerd over het gebruik en de inhoud van een PC. - Waarvoor ook zeer veel dank -.
En ik ben dan ook zeer dankbaar voor al diegene die mij hebben geholpen.

Maar de laatste tijd verkrijg ik antwoorden die mij "belachelijk" maken, omdat ik er niets van ken.
********* EN DAT NEEM IK NIET MEER **************

*********** Deze website is geschikt voor mensen die moeilijkheden hebben met het gebruik van hun PC en NIET om belachelijk te worden gemaakt ******


FLAMINGO 🥸:LOL:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan