Opgelost Toets Werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo
Ik werk met een Hp wel al geen nieuwer model meer en de @ toets wekt niet meer in window 10
al de andere toetsen doen het nog wel

Kan iemand mij daarmee helpen Aub

Groetjes Sloddervos
 
Je zegt alleen maar dat het een HP is, mag ik er dan vanuit gaan dat we het hier over een laptop hebben ?
Omdat je zegt dat het geen nieuwer model is kan dit stof of vuil zijn dat onder de toets aanwezig is en dan zit er niets anders op dan hem open te maken en alles goed reinigen.
Maar het contact van de @ toets zelf kan ook slecht of gebroken zijn waardoor het geen verbinding maakt op de printplaat van het toetsenbord gedeelte.

Helpen kunnen we je hier niet mee, dit moet je zelf of zelf laten doen door een vakkundig iemand.

Anders de toets combinatie gebruiken zoals Qtex vermeld of een extern toetsenbord gebruiken.
Maar als het vuil is dan kun je er op wachten dat de volgende toets ook over enkele tijd dienst gaat weigeren.
 
Als het een Azerty toetsenbord is, werkt de 2 of de é dan wel? Die zitten dan namelijk ook op dezelfde toets. Als die wél werken, is het softwarematig.
 
Qtex je bent mijne reddende Engel ik heb gedaan wat u gezegd hebt en het apenstaartje werkt weer.ik ga hem wel naar de winkel doen om mijn toetsenbord te laten kuisen.
Nogmaals een dikke Merci
Groetjes Sloddervos(y);)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan