waarom de enter toets niet werkt op windows 8 in sommigen web browsers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
waarom de enter toets niet werkt op sommige sites ....webbrowsers


indien je de windows 8 gebruikt .....met de IE10
dan zul je wellicht bemerken dat in sommige sites de “ enter toets “ niet wilt werken ...
wellicht zal microsoft daar voor een update uitbrengen ....
maar waar ligt dit dan aan ....
nadat ik dit probleem zelf gedurende 2 dagen vast stelde ...
ben ik zowat van alles aan het proberen geweest ....
het is een hinderlijk iets als de enter toets niet mee wil werken ....!!

wel na 2 dagen gesurft en gevloekt te hebben op het feit dat ik geen behoorlijk bericht meer kon typen ...ben ik er toevallig achter gekomen ....


lees meer in deze door mezelf samen gestelde tijdelijke oplossing ....
 
Laatst bewerkt:
nee enkel de IE komt hier op ...de pc

en daarbij moet microsoft er voor zorgen dat dit verholpen word
 
ik heb uit nieuws schierigheid toch ook de FF geinstalleerd wel verbazend wekkend genoeg werkt hier nu wel de enter toets ....
dus het ligt aan de IE10 die waarschijnlijk nog niet juist werkt ...hopelijk komt er zo snel mogelijk een update daar voor .
 
Je zal nog verschieten wat je met firefox kan :p
Ik werk nu met mac en toch wil ik firefox.
 
zo heeft ieder zijn voorkeur , ik houw het liever simpel ...geef mij daarom maar de IE
 
Als het puur op gebruiksvriendelijkheid aankomt dan is naar mijn subjectieve mening Firefox toch, met een aantal straatlengtes voorsprong, de grote overwinnaar.
 
Maar iedereen heeft zijn voorkeur en kunnen we niets aan veranderen.
 
ikzelf gebruik comodo dragon én firefox, ik kan niet zeggen dat ik met enige problemen kamp. ik kan zelf de mensen uitlachen op school (meestal de leraren) die IE gebruiken en die telkens vasthangt of niet compitabel is met enige software. dan is het wel mijn taak om de systeem/netwerk beheerder een stap voor te zijn met hulp zodat de lessen snel vervolgt kunnen worden :D
 
Ik gebruik IE 7 , IE8 , IE9 en inmiddels ook op Windows 8 IE10
Daarnaast gebruik ik Firefox, Safari voor Windows , Comodo Dragon en Opera.

Van alle Browsers vind ik Opera de beste , vooral de Turbo modus staat mij wel aan om volledig anoniem over het internet te surfen. Het kost je iets aan snelheid, omdat je via het opera mini net surft. Dit is zeg maar een tussenstation.
Maar je laat hierdoor geen sporen na. Dit is volgens mij de enige Browser die dit kan.

Ik gebruik al deze browsers, puur alleen om hulp te kunnen bieden bij problemen en omdat ik tevens nog wat oude besturingen gebruik waarop de nieuwste browsers niet werken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan