Goeiemorgen, ik werk met LibreOffice. Op het toetsenbord van mijn Lenovo-laptop is de letter 'n' defect. Werken met een schermtoetsenbord vind ik niet zo handig. Met een apart klavier ook niet, aangezien ik mijn laptop op een klein laptoptafeltje plaats. Mijn voorkeur gaat uit om te werken met 'ALT-toetsencombinaties' en dat ben ik ondertussen ook zo gewend... Het geeft wel één probleempje. Als ik bv. op facebook/messenger een lang bericht wil typen, maak ik dat eerst in LibreOffice tekstdoc. zodat ik het op mijn gemak kan verbeteren. Ik voer zo lange conversaties met mensen die liever niet per mail werken, wat ik nochtans wel handiger vind voor lange berichten... Ik denk omdat zij de berichten op smartphone lezen/schrijven en ik op mijn laptop ? Als ik echter de toetsencombinatie 'ALT110' wil gebruiken om de letter 'n' te vervangen, opent zich telkens een standaardopmaakprofiel rechts van mijn scherm. Eigenlijk al vanaf dat ik ALT1 typ, denk ik. En vervolgens kan ik daar dus ook niet de letter 'n' typen, tenzij toch met het schermtoetsenbord......Kan ik ergens een instelling aanpassen, zodat dit niet gebeurt ? Ik hoop dat ik het duidelijk heb uitgelegd. Alvast bedankt voor jullie reacties... Ter info : ik bezit zelf geen smartphone !
Laatst bewerkt door een moderator: