Startknop in Windows 8 ( Classic Shell 4.0.0 )

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Dit opensourceprogramma kan aanpassingen maken aan het uiterlijk van Windows Verkenner, Internet Explorer, de startknop en het startmenu in Windows 7 en 8. In Windows 8 kan het een startknop en startmenu toevoegen, en ervoor zorgen dat Windows direct doorstart naar de desktopomgeving, in plaats van de Metro-interface te tonen. In versie 4.0 is onder meer de ondersteuning voor Windows Vista komen te vervallen en is de Windows 7-skin voor Windows 8 sterk verbeterd. Daarnaast is het ook makkelijker geworden om het programma in een andere taal te gebruiken. Het programma is overigens niet meer opensource, maar nog wel gratis te gebruiken. Deze software werk ook voor Windows 8.1

 

Bijlagen

  • ClassicShellSetup_4_0_0.rar
    4.1 MB · Weergaven: 222
Zijn ze ook beiden beschikbaar want als ik dit installeer hoe kom ik dan bij mijn apps terecht.
 
er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden ....m.a.w. de apps kun je op verschillende manieren benaderen ...
indien je classic shell installeert dan word er in start een map aangemaakt met de naam Apps

Ashampoo_Snap_2013.12.10_16h24m18s_003_.jpg
 
Kan ik indien classic shell me niet bevalt het programma verwijderen en terrugkeren naar de normale tegelomgeving ik werk met w8.1
 
dat kan zeker ...en daarbij ook al heb je classic shell op je Win8 staan dan nog kun je gewoon met de tegels werken .
 
Bedankt voor de snelle reactie ik heb het bestand gedownload maar het is een rar bestand met welk programma open je dit om het te installeren
 
dat kun je openen met de Winzip , 7Zip en zelfs van uit de verkenner gewoon rechts klik op het .rar bestand en openen met selecteren
in openen met kies je dan voor de verkenner

voorbeeld van uit de verkenner ..
Ashampoo_Snap_2013.12.13_18h28m13s_002_.jpg
Ashampoo_Snap_2013.12.13_18h29m09s_003_.jpg

**de Windows 8 heeft namelijk deze optie meegekregen om ingepakte bestanden uit te kunnen pakken zonder dat je daar voor extra software voor nodig heb .

de rechtstreekse download vanaf de site zelf ...Classic Shell 4.0.2
 
Bedankt, qtex...deze "Shell" werkt prima.

Ik had er eerst de startknop van IOB opstaan....niets waard !! Minimalizeerde plots de vensters en opende het startmenu (vervelend als je iets aan het typen bent ). Had de indruk dat het systeem ook nogal belast werd.
 
je bedoeld dat je eerst de start knop had van Iobit ...
ik raad je aan alles met de naam Iobit te verwijderen van je systeem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan