Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb Spotnet geïnstalleerd en ben bij Telenet. Zou iemand me kunnen helpen hoe ik verder de gegevens moet invullen? Alvast bedankt.
 
das straf dat jij deze niet meer kunt downloaden want daar heb ik geen problemen mee...kan deze telkens weer ophalen .
als je deze verwijderde dien je er zeker van te zijn dat dan ook alles van spotnet verwijderd werd voor je deze opnieuw installeerde best gebruik je de unlocker 1.9.2 en herstart je tevens je systeem
 
Ik heb alles verwijderd en heb nu zonder problemen weer jou link kunnen downloaden en instaleren; deze keer nu zonder virusscanner. Nu is hij bezig met alles weer up te daten en wacht ik nu geduldig af op het resultaat.
das straf dat jij deze niet meer kunt downloaden want daar heb ik geen problemen mee...kan deze telkens weer ophalen .
als je deze verwijderde dien je er zeker van te zijn dat dan ook alles van spotnet verwijderd werd voor je deze opnieuw installeerde best gebruik je de unlocker 1.9.2 en herstart je tevens je systeem
 
ik snap niet waarom dat men telkens weer de beveiliging uitzet ... wetende dat indien jij avast of de avg of eender andere uitzet zo wie zo de Windows Defender actief word ...
 
Ik heb nu enkel Avast uitgezet om jou link te downloaden en te installeren. Daarna meteen terug de scanner aangezet en "voorlopig" lukt alles goed. Hij is nu bezig met meer dan 1 miljoen nieuwe spots te downloaden.

ik snap niet waarom dat men telkens weer de beveiliging uitzet ... wetende dat indien jij avast of de avg of eender andere uitzet zo wie zo de Windows Defender actief word ...
 
krijg je een foutmelding 482 dan zijn er teveel gebruikers die momenteel spotnet gebruiken en dan zal ook de database bijwerken dus niet lukken ...
ook ik krijg hier op de virtuele Windows de melding dat de database bijwerken mislukt is ..dit vooraf gaande met de foutmelding 482
 
Nu zou je wel eens echt vloeken hoor Qtex! Alles is goed geinstalleerd en werkt perfect. Ik heb een liedje gedownload en beluisterd; geen enkel probleem. Maar weer hetzelfde; Ik sluit Spotnet af en wil terug opstarten, doch dit lukt niet meer.

krijg je een foutmelding 482 dan zijn er teveel gebruikers die momenteel spotnet gebruiken en dan zal ook de database bijwerken dus niet lukken ...
ook ik krijg hier op de virtuele Windows de melding dat de database bijwerken mislukt is ..dit vooraf gaande met de foutmelding 482
 
dan is het denkelijk de avast die dit tegen werkt ...alhoewel ik hier dus op de virtuele Windows 10 spotnet ook juist starte en deze dus weer fout 482 gaf voor 5seconden om daarna de nieuwe spots op te halen .
 
indien jij avast verwijderd van je systeem dan word dus de Windows defender terug actief en deze heeft dus een anti-virus en een anti spy-ware + controleert deze de Windows firewall..
ik gebruik op mijn systemen de malwarebytes premium + de Windows defender deze beiden werken elkaar niet tegen .
 
Heb zonet de proef gedaan: met virusscanner aan geeft hij die gewone foutmelding. Zet ik de virusscanner uit, dan heb ik geen enkel probleem. Moet ik misschien eens kijken naar een andere virusscanner?
dan is het denkelijk de avast die dit tegen werkt ...alhoewel ik hier dus op de virtuele Windows 10 spotnet ook juist starte en deze dus weer fout 482 gaf voor 5seconden om daarna de nieuwe spots op te halen .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan