Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb Spotnet geïnstalleerd en ben bij Telenet. Zou iemand me kunnen helpen hoe ik verder de gegevens moet invullen? Alvast bedankt.
 
Dus, je denkt dat Windows defender voldoende zou zijn op je pc te beschermen? Maar dan vind ik het raar dat op mijn andere pc Spotnet wél goed werkt met dezelfde virusscanner.
indien jij avast verwijderd van je systeem dan word dus de Windows defender terug actief en deze heeft dus een anti-virus en een anti spy-ware + controleert deze de Windows firewall..
ik gebruik op mijn systemen de malwarebytes premium + de Windows defender deze beiden werken elkaar niet tegen .
 
ik kan het niet verklaren waarom het op de ene pc wel gaat met avast en op de andere niet ..
om dit uit te klaren dien jij de instellingen van avast met elkaar te vergelijken ...
 
Wat ik nu wel heb ondervonden; ik start Spotnet zonder Avast. Nadien zet ik hem terug aan en dan werkt het goed.
Het heeft me een ganse namiddag werk gekost, maar ben er toch een beetje wijzer mee geworden dank zij jullie hulp. Aan iedereen die een steentje bijgedragen heeft; dikke mercie.
ik kan het niet verklaren waarom het op de ene pc wel gaat met avast en op de andere niet ..
om dit uit te klaren dien jij de instellingen van avast met elkaar te vergelijken ...
 
je bedoeld dus dat je avast uitzet om spotnet te starten en eenmaal spotnet gestart is zet je avast terug aan ...weet dan dat je wellicht een uitzonderingsregel in avast aan kunt maken om spotnet gewoon toe te staan ..zodat je deze dan niet steeds dient uit te zetten .

lees het volgende eens door .. Avast Free Antivirus uitzonderingen instellen - PC Web Plus
*jij dient dus op bladeren te klikken en het uitvoerend bestand van spotnet toe te voegen als uitzondering ..
 
Ik heb jou link gelezen i.v.m. de virusscanner. Ik heb dan gebladerd bij "uitsluitingen" en kan dit zijn dat ik dit moet opgeven "C:\ProgramData\Spotnet\Logs "?

je bedoeld dus dat je avast uitzet om spotnet te starten en eenmaal spotnet gestart is zet je avast terug aan ...weet dan dat je wellicht een uitzonderingsregel in avast aan kunt maken om spotnet gewoon toe te staan ..zodat je deze dan niet steeds dient uit te zetten .

lees het volgende eens door .. Avast Free Antivirus uitzonderingen instellen - PC Web Plus
*jij dient dus op bladeren te klikken en het uitvoerend bestand van spotnet toe te voegen als uitzondering ..
 
je dient de logs niet uit te sluiten maar het uitvoerend bestand zelf ...
het uitvoerend bestand heet dus "update.exe" en deze vind je op de locatie C:/Gebruikers /**eigen gebruikersnaam /AppData/Local/Spotnet
**je kan of enkel de update.exe uitsluiten of te wel de gehele map spotnet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan