Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb Spotnet geïnstalleerd en ben bij Telenet. Zou iemand me kunnen helpen hoe ik verder de gegevens moet invullen? Alvast bedankt.
 
je haalt alles door elkaar geef eerst antwoord op de vraag of je al een payserver account heb omdat je in voorgaande bericht vermelde ""Zo ja, ben ik dan niet mijn gewone account verloren? "" dus wat bedoelde je hier mee !
*indien je géén payserver heb dien je de gegevens meegedeeld in het eerste bericht (zie eerdere link) te gebruiken ..
de afbeelding in bericht 169 is toch duidelijk dacht ik ... en er word tevens ook bevestigd door Cees Medema dat het hem via de afbeelding is gelukt .

Qtex, voor mij mag je dit hoofdstuk afsluiten; het komt erg moeilijk. Ik weet zelfs niet wat een "payserver" is -m- Toch bedankt voor de hulp.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
je haalt alles door elkaar geef eerst antwoord op de vraag of je al een payserver account heb omdat je in voorgaande bericht vermelde ""Zo ja, ben ik dan niet mijn gewone account verloren? "" dus wat bedoelde je hier mee !
*indien je géén payserver heb dien je de gegevens meegedeeld in het eerste bericht (zie eerdere link) te gebruiken ..
de afbeelding in bericht 169 is toch duidelijk dacht ik ... en er word tevens ook bevestigd door Cees Medema dat het hem via de afbeelding is gelukt .

Zou het dan niet gemakkelijker zijn om te werken met ""Free YouTube Downloader\YouTubeDownloader.exe" ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat wat je te zien krijgt in #169 = een payserver.
Die je gratis mag gebruiken als steunend lid.
Dit zijn ook payservers (betalend) Usenet providers | Vergelijk & bekijk de beste nieuwsgroep providers
Vul bij geavanceerde instellingen #1 in.
Hetzelfde bij account.
Bij verbindingen het laagst mogelijke en dat is 4


Ik zou de YouTube Downloader niet gebruiken maar de GemistDownloader.
Dan kan je ook van de Vlaamse tv zenders downloaden.
Waar ik LANDKEUZE geschreven heb klik je op dat bolletje in mijn vierkantje.
Dan kan je opteren voor Vlaanderen.


GemistDownloader - download

Gemist.jpg

GemistDownloader.png
 
Dat wat je te zien krijgt in #169 = een payserver.
Die je gratis mag gebruiken als steunend lid.
Dit zijn ook payservers (betalend) Usenet providers | Vergelijk & bekijk de beste nieuwsgroep providers
Vul bij geavanceerde instellingen #1 in.
Hetzelfde bij account.
Bij verbindingen het laagst mogelijke en dat is 4


Ik zou de YouTube Downloader niet gebruiken maar de GemistDownloader.
Dan kan je ook van de Vlaamse tv zenders downloaden.
Waar ik LANDKEUZE geschreven heb klik je op dat bolletje in mijn vierkantje.
Dan kan je opteren voor Vlaanderen.


GemistDownloader - download

Bekijk bijlage 18462

Bekijk bijlage 18463

Luc, bedankt voor de inlichtingen. Ik zal het eens proberen. Voorlopig zal ik me houden aan de volgende links
Stievie
VRT NU
Videozone | VTM
Volledige afleveringen | 'e'en.be
Video | Q2
Herbekijk | VIER
Herbekijk | VIJF
Zoekresultaten | VTM NIEUWS
Live Streams & Video on Demand: Watch for Free | Ustream
 
je haalt alles door elkaar geef eerst antwoord op de vraag of je al een payserver account heb omdat je in voorgaande bericht vermelde ""Zo ja, ben ik dan niet mijn gewone account verloren? "" dus wat bedoelde je hier mee !
*indien je géén payserver heb dien je de gegevens meegedeeld in het eerste bericht (zie eerdere link) te gebruiken ..
de afbeelding in bericht 169 is toch duidelijk dacht ik ... en er word tevens ook bevestigd door Cees Medema dat het hem via de afbeelding is gelukt .

Sorr Qtex, dat ik een beetje alles door elkaar haalde, maar ik had dit nog nooit gebruikt. Ik heb nu verder gezocht hoe het moest in zijn werk gaan en het is me uiteindelijk gelukt. Nogmaals van harte dank met jou hulp. Ik heb nu nog één vraagje: Ik heb hier nog een pc in een andere kamer; mag ik dit ook die gegevens gebruiken?
 
ja dat mag je ..zolang jezelf deze gegevens niet verder geeft aan een ander ...dus niet aan je familie of vrienden of kennissen.

Ik wil nu Spotnet installeren op mijn tweede pc, doch dit lukt niet; ik krijg steeds de melding: "Toepassingsfout. Kan de toepassing niet correct starten (0xc00000e5). Klik op OK om de toepassing te sluiten.
 
start een opdrachtprompt (administrator ) op
je dient eens een sfc /scannow op te starten om dit systeem te scannen ...
fout 0xc00000e5 kan vanalles betekenen !
 
start een opdrachtprompt (administrator ) op
je dient eens een sfc /scannow op te starten om dit systeem te scannen ...
fout 0xc00000e5 kan vanalles betekenen !

Qtex, ik heb de scan gedaan (als administrator) en heeft de volgende melding na de scan: "Windows Resource Protection did not find any inteprity violations"
 
ok er zijn dus geen systeemfouten aanwezig ..maar zoals ik eerder vermelde kan de foutmelding 0xc00000e5 alle richtingen uit ...mijn advies is om het installatie bestand betreffende spotnet 2.0.0.261 opnieuw op te halen en dit vanaf de pc waar jij dus spotnet op wilt hebben ...
 
Ik heb het programma gedownload van jou link. Ik wil het nu installeren, maar krijk meteen de volgende melding:
"Installation has faied
There was an error while the application. Check the setup log for more information and contact the author.


ok er zijn dus geen systeemfouten aanwezig ..maar zoals ik eerder vermelde kan de foutmelding 0xc00000e5 alle richtingen uit ...mijn advies is om het installatie bestand betreffende spotnet 2.0.0.261 opnieuw op te halen en dit vanaf de pc waar jij dus spotnet op wilt hebben ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan