Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
je haalt alles door elkaar geef eerst antwoord op de vraag of je al een payserver account heb omdat je in voorgaande bericht vermelde ""Zo ja, ben ik dan niet mijn gewone account verloren? "" dus wat bedoelde je hier mee !
*indien je géén payserver heb dien je de gegevens meegedeeld in het eerste bericht (zie eerdere link) te gebruiken ..
de afbeelding in bericht 169 is toch duidelijk dacht ik ... en er word tevens ook bevestigd door Cees Medema dat het hem via de afbeelding is gelukt .
je haalt alles door elkaar geef eerst antwoord op de vraag of je al een payserver account heb omdat je in voorgaande bericht vermelde ""Zo ja, ben ik dan niet mijn gewone account verloren? "" dus wat bedoelde je hier mee !
*indien je géén payserver heb dien je de gegevens meegedeeld in het eerste bericht (zie eerdere link) te gebruiken ..
de afbeelding in bericht 169 is toch duidelijk dacht ik ... en er word tevens ook bevestigd door Cees Medema dat het hem via de afbeelding is gelukt .
Dat wat je te zien krijgt in #169 = een payserver.
Die je gratis mag gebruiken als steunend lid.
Dit zijn ook payservers (betalend) Usenet providers | Vergelijk & bekijk de beste nieuwsgroep providers
Vul bij geavanceerde instellingen #1 in.
Hetzelfde bij account.
Bij verbindingen het laagst mogelijke en dat is 4
Ik zou de YouTube Downloader niet gebruiken maar de GemistDownloader.
Dan kan je ook van de Vlaamse tv zenders downloaden.
Waar ik LANDKEUZE geschreven heb klik je op dat bolletje in mijn vierkantje.
Dan kan je opteren voor Vlaanderen.
GemistDownloader - download
Bekijk bijlage 18462
Bekijk bijlage 18463
ja dat mag je ..zolang jezelf deze gegevens niet verder geeft aan een ander ...dus niet aan je familie of vrienden of kennissen.
start een opdrachtprompt (administrator ) op
je dient eens een sfc /scannow op te starten om dit systeem te scannen ...
fout 0xc00000e5 kan vanalles betekenen !
ok er zijn dus geen systeemfouten aanwezig ..maar zoals ik eerder vermelde kan de foutmelding 0xc00000e5 alle richtingen uit ...mijn advies is om het installatie bestand betreffende spotnet 2.0.0.261 opnieuw op te halen en dit vanaf de pc waar jij dus spotnet op wilt hebben ...
Gebruik jij op de 2de PC dezelfde antivirus.
raar aangezien het hier dus wel kon geinstalleerd worden op een virtuele Windows 10