Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb Spotnet geïnstalleerd en ben bij Telenet. Zou iemand me kunnen helpen hoe ik verder de gegevens moet invullen? Alvast bedankt.
 
het is beslist niet de eerste keer dat jij spotnet installeert ...zodoende weet jij ook dat je de gegevens van een payserver dient te gebruiken ...
dat je bij Telenet bent heeft daar niets aan toe te voegen ...je kan spotnet niet via een Telenet nieuwsserver gebruiken indien dit jouw gedachte was !
*Telenet bied géén nieuwsservers meer aan .
 
het is beslist niet de eerste keer dat jij spotnet installeert ...zodoende weet jij ook dat je de gegevens van een payserver dient te gebruiken ...
dat je bij Telenet bent heeft daar niets aan toe te voegen ...je kan spotnet niet via een Telenet nieuwsserver gebruiken indien dit jouw gedachte was !
*Telenet bied géén nieuwsservers meer aan .

Het was wel de eerste keer dat ik Spotnet installeerde hoor; ik had daar nog niet van gehoord. Dus is dit in mijn geval niet mogelijk om het te gebruiken?
 
krijg je de gegevens in deze link niet te zien ....in dat geval was ik verkeerd en heb jij daar geen recht toe !
krijg je de gegevens daar wel te zien word er je toch duidelijk vermeld waar ze voor dienen !
 
krijg je de gegevens in deze link niet te zien ....in dat geval was ik verkeerd en heb jij daar geen recht toe !
krijg je de gegevens daar wel te zien word er je toch duidelijk vermeld waar ze voor dienen !

Er zijn wel 18 pagina's te lezen hoor Qtex. Ik ben er wel niet wijzer bij geworden haha. Groetjes.
 
wat bedoel je hier dan "met je gewone account"
indien jij al een payserver account heb dien je natuurlijk de gegevens te gebruiken van je payserver account (zeker als deze nog niet verlopen is )..
indien je dus zelf al een payserver heb dien je eens mee te delen welke dit is ...
 
wat bedoel je hier dan "met je gewone account"
indien jij al een payserver account heb dien je natuurlijk de gegevens te gebruiken van je payserver account (zeker als deze nog niet verlopen is )..
indien je dus zelf al een payserver heb dien je eens mee te delen welke dit is ...

Dus moet men eerst een payserver hebben om dit programma te kunnen gebruiken, niettegenstaande er geschreven wordt dat het gratis is?
 
je haalt alles door elkaar geef eerst antwoord op de vraag of je al een payserver account heb omdat je in voorgaande bericht vermelde ""Zo ja, ben ik dan niet mijn gewone account verloren? "" dus wat bedoelde je hier mee !
*indien je géén payserver heb dien je de gegevens meegedeeld in het eerste bericht (zie eerdere link) te gebruiken ..
de afbeelding in bericht 169 is toch duidelijk dacht ik ... en er word tevens ook bevestigd door Cees Medema dat het hem via de afbeelding is gelukt .
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan