Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
dag , een klein probleempje , maar misschien weet iemand de opmossing of uitleg :

ik werk met Telenet en mailprogramma "Windows Live Mail "
daar gaat de spam in de map "ongewenste mail "
maar als ik Webmail van Telenet open zie ik daar spam staan die niet in WLM staat bij ongewenste mail
ik zeg dit omdat iets online besteld en ik geen mails van hun zag -op hun website wel te volgen de verzending -en ze via
chat zeiden dat ik voor hun mails best in spam keek dat ze daar al eens in belandden
en inderdaad daar zaten ze
is dat op te lossen via iets dat de spam van Webmail ook naar "ongewenste mail "zit van WLM ?
 
ik denk dat jij dan de betreffende mail in Telenet webmail dient toe te voegen aan de lijst veilige afzenders ..of je klikt de betreffende mail aan en je versleept deze naar de gewenste map in telenet webmail ..in het slechtste geval dien je een regel aan te maken om deze toegezonden mail uit de spam folder te houden en om deze door te laten ..
 
Ik heb ook Telenet e-mail adres ik kreeg ook de laatst maand veel span binnen ik denk dat het bij Telenet licht

Ik krijg zelfs nooit een spammail te zien in Windows LiveMail. Ik hoor ze wél binnenkomen, doch dit gaat zo vlug dat ik ze nooit merk. Dan moet ik speciaal mijn telenet Webmail openen om te zien wat er is toegekomen. Zou dit een instelling van Windows LiveMail die gewijzigd moet worden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan