Varia Spam rechtstreeks verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo iedereen,

Ik krijg alle dagen een 50 tal spam mails in mijn spambox, graag zou ik willen weten of ik die spam rechtstreeks kan laten verwijderen zodat ik deze niet zelf hoef te verwijderen . Ik gebruik telenet webmail en outlook.

M.v.g.

marco12
 
Beste,
De enige oplossing dat ik meteen kan bedenken is alle spam mails selecteren en eerst markeren als spam (dan staan ze waarschijnlijk in je spam box), en dan verwijderen. Ik denk dat er geen andere oplossing bestaat om alle spam mails in één keer te verwijderen.
 
Ja dat doe ik altijd, maar ik zou graag hebben dat ze niet in mijn spambox komen maar rechtsreeks worden verwijderd.
Spam mails worden meestal verstuurd naar vele mensen en is moeilijk te vermijden, maar je kan altijd de afzender blokkeren of filteren en dan kan je toch al geen spam mails meer ontvangen van .... afzender, weet je hoe je dit moet doen?, anders bekijk ik het even en leg ik je het uit.
 
Als je Telenet hebt, gaat die mail al gemarkeerd zijn als spam in zen header. Kwestie van een filter te plaatsen via Telenet Webmail.
 
Spam mails worden meestal verstuurd naar vele mensen en is moeilijk te vermijden, maar je kan altijd de afzender blokkeren of filteren en dan kan je toch al geen spam mails meer ontvangen van .... afzender, weet je hoe je dit moet doen?, anders bekijk ik het even en leg ik je het uit.
Is dwijlen met de kraan open. Niet echt een goede oplossing.
 
Ik denk dat het mogelijk is je spambox volledig automatisch te legen - zou het eens moeten uitproberen, maar ... ik zou het afraden !!! Want als een wel gewenste mail eens in je junk terecht komt (en dat gebeurt !!! vb. als er een lange lijst geadresseerden is en je provider dat verdacht vindt) dan zul je die ook nooit te zien krijgen.

Goede praktijk : om de week minstens 1x je spam bekijken (enkel de headers zegt al genoeg, niet openen) en dan 'Clear folder ...' - toch geen zware karwei hé ..

Welke mailcliënt gebruik je eigenlijk : outlook full (desktop) of online ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan