Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,
Ik krijg regelmatig, bijna dagelijks emails in mijn spam die echt ongewenst zijn.
Is er een mogelijkheid dat deze difinitie verwijderd worden en niet meer terugkomen ook niet in mijn spamberichten?
Heb nu windows 10 en office 2013
Mvg Nico Huysveld
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ok dan dien ik je topic vraag aan te passen want jij vermelde outlook 2015 !
spijtig genoeg kan ik je niet verder helpen daar ik geen Microsoft Office gebruik.
 
Je kan dit gemakkelijk oplossen dmv Rules toe te passen: http://www.dummies.com/how-to/content/how-to-create-rules-for-arriving-messages-in-outlo.html
MAAR... er is een reden waarom die emails eerst in je spam folder terecht komen. Geen enkele spamfilter werkt feilloos. De kans dat er emails in terecht komen die geen spam zijn in reëel. De bedoeling is dat de gebruiker deze af en toe eens opkuist. Komt er een mail onterecht in, dan is de kans zeer groot dat je die er nog kunt uithalen. Verwijder je alles automatisch... tja, dit deel kan je zelf al raden.
De kans is soms klein, maar zeker niet onbestaande.
 
Je kan dit gemakkelijk oplossen dmv Rules toe te passen: How to Create Rules for Arriving Messages in Outlook 2013 - For Dummies
MAAR... er is een reden waarom die emails eerst in je spam folder terecht komen. Geen enkele spamfilter werkt feilloos. De kans dat er emails in terecht komen die geen spam zijn in reëel. De bedoeling is dat de gebruiker deze af en toe eens opkuist. Komt er een mail onterecht in, dan is de kans zeer groot dat je die er nog kunt uithalen. Verwijder je alles automatisch... tja, dit deel kan je zelf al raden.
De kans is soms klein, maar zeker niet onbestaande.
Beste,
Bedankt heb dit toegepast, hopelijk werkt het.
Mvg Nico Huysveld
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan