Ik stel al een tijd vast,als ik de Betrouwbaarheidsgeschiedenis open dat een groot aantal Updates steeds mislukken. Al deze updates beginnen met het nummer '9'.
Ik krijg bij nazicht de volgende foutcodes: 0x80073D0A en 0x80070422.
Toch zegt Windows Update dat alles in orde is en mijn Updates Up-to-Date zijn...
Uiteraard heb ik uitvoerig gezocht op Google wat er aan te doen is en het 't een en 't ander ook geprobeerd.
Wat soms terugkomt in de voorgestelde oplossingen is om de Windows Defender Firewall in te schakelen, maar dat is aan geen kanten mogelijk.
Zelfs met mijn Virusscanner verwijderd, blijft het zo. Ik dacht namelijk dat mijn Emsisoft dat veroorzaakte maar dat is dus niet zo.
Bij de services zijn de instellingen 'grijs'; dus kan ik het zelfs niet geforceerd instellen.
De volgende afbeeldingen verduidelijken misschien wat er gebeurd:
Hopelijk kan er mij iemand uit de brand helpen, tenzij dat alles 'normaal' is.
WW
Ik krijg bij nazicht de volgende foutcodes: 0x80073D0A en 0x80070422.
Toch zegt Windows Update dat alles in orde is en mijn Updates Up-to-Date zijn...
Uiteraard heb ik uitvoerig gezocht op Google wat er aan te doen is en het 't een en 't ander ook geprobeerd.
Wat soms terugkomt in de voorgestelde oplossingen is om de Windows Defender Firewall in te schakelen, maar dat is aan geen kanten mogelijk.
Zelfs met mijn Virusscanner verwijderd, blijft het zo. Ik dacht namelijk dat mijn Emsisoft dat veroorzaakte maar dat is dus niet zo.
Bij de services zijn de instellingen 'grijs'; dus kan ik het zelfs niet geforceerd instellen.
De volgende afbeeldingen verduidelijken misschien wat er gebeurd:
Hopelijk kan er mij iemand uit de brand helpen, tenzij dat alles 'normaal' is.
WW