Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb nu een setup van Windows 10 op een usb-stick geplaatst. Mijn vraag is nu; Kan die stick op gelijk welke pc of laptop gebruikt worden om Windows 10 te installeren, mits natuurlijk dat er al een Windows 10 op staat.
nee ook hier ben je weer verkeerd ...in dat geval dien je of te wel 2 usb sticks te gebruiken of te wel 2 verschillende bit versies te voorzien op één en dezelfde stick ..
nee ook hier ben je weer verkeerd ...in dat geval dien je of te wel 2 usb sticks te gebruiken of te wel 2 verschillende bit versies te voorzien op één en dezelfde stick ..
Ik heb nu wel de 32 bits op een andere usb stick moeten zetten, want hij zei dat hij die stick (waar reeds de 64 op stond, ging leegmaken. Als de 32 bit dan op mijn andere stick staat, zal ik hem dan maar gewoon kopieren naar de stick waar de 64 bits op staat. Is dit goed wat ik doe Qtex?
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.