's nachts downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

oliebaron

Steunend lid
Vip Lid
gezien de veelvuldige reklamaties over de "fair use policy bij ongelimiteerd internet van Telenet" wil ik toch meewerken daar aan.Dus wil ik in de groene periode downloaden.Gezien een normaal mens 's nachts slaapt ( niet bij telenet !!!! ) wil ik een programma dat op een bepaald uur de download start.
Heeft of weet iemand zo een programma???
bedankt bij voorrbaat
 
Wat wil je dan downen ? De meeste downen via nzb, maar als je geen payserver hebt, dus alleen via telenet zie ik niet in hoe je daar
dan zal kunnen downen want telenet blokt bijna alle groepen af !!!!;!

even als TLN insider spreken: pas ook op met newsbins, als ze er achter komen wordt je inet account bevrozen, fair use of niet ;! . natuurlijk onaanvaardbaar maar het is nu voorlopig eenmaal zo.
 
Dan ga je s'nachts moeten opstaan want bij mijn weten bestaat er zoiets nog niet.

voor zover ik weet bestaat dat wel. je hebt een 'launcher' nodig, een progje dat je kan instellen om bepaalde zaken automatisch te laten gebeuren. (zoals schedule 3.5.31). meestal is dat pro soft voor netwerkadmins en vrij duur betalend. mss toch eens rondsurfen/googlen/nzb'en om iets te vinden
 
Heb zelf ook telenet en ongelimiteerd en heb ook al een waarschuwing gekregen hierover maar ik trek mij daar niets van aan hoor.
Ik betaald er toch voor hé, dus moeten ZIJ maar zorgen dat het in orde komt niet WIJ !!!

dat komt nog wel. de FUP (fair use policy) van TLN is momenteel 2x het gemiddelde van je abovorm. gene vette dus. in NL is de fup momenteel 5.5x average.

efkes w8en met die slome belgen hier hé(lachen)
 
Iedereen die me ter antwoord was BEDANKT.De oplossing die ik heb gevonden is de Internet Download Manager installeren en mijn problemen zijn opgelost ( hoop ik haha )

dan moet je wel betalen voor de poweruser versie. je moet namelijk taken kunnen plannen. niet alleen downloads beheren (managing downloads). dan kan je schedulen. daarom mijn post over de scheduler.
 
Ik vind fair use policy altijd een grijs gebied, want welk getal hang je daar nu aan en hoe weet je nu dat je dit getal hebt bereikt.
Ik heb eens voor de grap een maand lang 24 uur per dag gedownload met de hoop op een discussie hierover met mijn ISP. Deze discussie is er nooit gekomen, sterker nog ik heb er nooit iets over gehoord dat ik not fair use policy bezig ben geweest. Dus wanneer grijpt een ISP in Nedrland in is dan mijn vraag.
 
zie mijn post: 5.5x average. daar kom je zonder glas en nieuwsaccount niet aan met 24 u in een dag:yahoo:

ik heb het eens ongeveer uitgerekend voor TLN: fair use is ongeveer 220GB op de oude turbonet ( nu fibernet 50, binnen een paar weken fibernet 60).

reken 750MB voor een divx film zonder ondertitels; dat zijn 275 films per maand. (10 per dag laat ons zeggen)

via p2p zonder nzb abo en glas in huis duurt de down ongeveer 2.5u. doe dat x 10 en je hebt al een uur te weinig in je dag :p

de mails die automatisch vertrekken vanuit de centrale applicatie van TLN (C@fé) over fair use worden verstuurd adhv piekwaarden en worden geëxtrapolleerd, en niet adhv dag/week/maandgemiddelden.
 
dat komt nog wel. de FUP (fair use policy) van TLN is momenteel 2x het gemiddelde van je abovorm. gene vette dus. in NL is de fup momenteel 5.5x average.

efkes w8en met die slome belgen hier hé(lachen)

Bij Telenet wordt aan de personen met een "onbeperkt" abonnement gevraagd om zoveel mogelijk gedurende de daluren (00:00 - 10:00) te downloaden. Als je u daar aan houdt zal je geen problemen krijgen. Enkel het downloaden "à volonté" gedurende de spitsuren wordt afgeraden en dan kan je na enkele verwittigingen aan een lagere snelheid (512 kbps) komen te staan gedurende een bepaalde periode.
 
Ik vermoed als je een beetje AT commando's kent of dos commando en via de windows scheduler iets fabriceert dat je ook wel tot iets kunt raken??

dus de links vanuit je forum in een dos bat bestand en via AT (windows scheduler) lanceren

anders
Zijn het torrent bestanden dan µtorrent en de scheduler gebruiken ;)
Suc6
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan