Hoi,
Linux ga'k proberen;vorige keer kreeg'k't nogeen'ns geinstalleerd maar doe nu alvast beroep op jouw kennis.
Computer word gebruikt voor prive ; oa.zweedse oorlogsfilms en harde natuurfilms ,muziek en reguliere films en docu's downloaden (utorrent) ,facebooken,info etc.,mijn bankzaken en zakelijke brieven,contacten,printen en scannen,outlook en m'n gmail en alle andere weetjes en infothement ed.
Het waren 125 update's,xp liep vast cq.crashte .. Nu staat er (nu nog zonder formatatie) op : ja geloof het of niet op C : maar, but mijn outlook is maar voor de helft 'bespeelbaar' tijdens openen progamma komt er een driekwart notepad achtige lege window in het opstartscherm van outlook deze moet'k weg klikken dan lijkt alles ok maar dan is het niet mogelijk om linkjes in de mail aan te klikken of in datzelfde vlak te typen..?? Onderwerp doet't wel daaronder is de boel wat lichter van kleur en kan er niets mee,repareren is me nog niet gelukt;duurde ff voor'k 't in de gaten had en uberhaupt klaar was met de nwe installatione..
Zal printscreen maken ,ook geeft tie'n error op schijf f met geel waarschuwingsbordje met uitroepteken tekst iets van Windows kaniet data saven en alsgevolg is alles gewist of verloren..?? Zal 'm nog wat precieseren of kopieren,tune up utilities repareert of ziet'm ook niet,geld ook voor outlook probleemske.
Maar goed ben blij met alle hulp en adviezen,wens y' n goede dag toe en tot gauw,
groet Simon