Hoe Mega de slimme meter de das om doet ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
nee J.W. bij Gas heb ik nu al een teveel betaald .. bij Elektriciteit moet ik nog een 85€ betalen om tot het geschat bedrag te komen gebaseerd op mijn verbruik van vorig jaar .
wat er van onderen in het groen staat zijn de bedragen die ik wellicht ga terug gestort krijgen ..
*als ik de door hen voorgestelde voorschotten diende in te stellen of te aanvaarden dan zou ik op Nul euro uitkomen .. doch wens ik Niet voor een verrassing te komen !
klopt, maar waarom dan nog voorschotten voor gas betalen (4 x € 10) als u reeds € 53 teveel betaald hebt???
 
je zie het verkeerd ik betaal geen 10€ maar wel 50€ per maand aan Gas .. in feite zou ik deze ook op 10€ kunnen zetten ..doch doe ik dit niet ..
zoals ik al eerder zei " wens ik Niet voor een verrassing te komen ! "
 
Als er nog een "vriesperiode" moest komen kan uw buffer van € 53 voor gas vlug leeg zijn.
 
de thermostaat staat hier maar op 18° deze word niet hoger gezet of het moet -10° gaan vriezen
 
Laat je thermostaat bij -10° ook maar op 18° staan hoor; de aanblik van je (dan flink gestegen) energiefactuur zal wel zorgen voor voldoende 'extra' (lichaams)warmte. ;)
 
ik zei of het moet -10° gaan vriezen m.a.w. dan pas zal de thermostaat hier op 20° gezet worden maar zeker niet hoger !
 
18° blijft 18° (aangename binnentemperatuur) bij zowel -10° als bij +10° ... alleen wordt bij de ene omgevingstemperatuur wat meer energie 'verslonden' om het te bereiken dan bij de andere.

Maar ik maakte in #20 maar een (al dan niet gesmaakt?) grapje ;).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan